Her måtte jeg la ett ledd være igjen pga størrelsen:
Var i ferd med å bestille RubberB da jeg plutselig kom på at jeg skulle lære meg litt mer om den først. Ved googling kom jeg over en review i denne bloggen hvor RubberB ble sammenlignet med denne nye remmen fra Everest
Etter min smak ser denne minst like fin ut som en RubberB, men dette blir selvsagt en smakssak. I tillegg til den hederlige omtalen er det også et pluss at prisen er noe gunstigere enn på RubberB. Everest koster $135 + $20 i frakt. Inkludert fortollingsgebyr og moms kom herligheten på rundt 1.200,-.
Førsteinntrykket er bra. Fullt på høyde med Omegas OEM gummi til SMP. Det eneste ankepunktet jeg har så langt er at remmen ikke kan justeres på lengden. Den må monteres på original clasp og som det fremgår av bildene måtte jeg bruke et av lenkeleddene for å få riktig lengde. Mine håndledd er ca 19 cm og det er så vidt jeg vet ikke unormalt stort.
Everest er et nytt merke, i alle fall er denne gummiremmen ny, og jeg fikk en hyggelig mail fra sjefen sjøl om at han ønsket bilder av remmen på min 114060. Av en eller annen grunn hadde han visst ikke sett en Sub C no-date på Everest.
I samme mailen fortalte han at jeg var den første norske kunden deres - og derfor "Forumets første på Everest".
Gratulasjoner og positive tilbakemeldinger mottas med takk. Negative tilbakemeldinger straffes med juleforberedelser sammen med Fru Minuteman.