Forumets første på Everest

+1, men så er jeg noe partisk ;)

Ser mange likheter med RubberB- hvordan er tykkelsen og fleksibiliteten? Min RubberB kan oppleves noe stiv....

Får si som Hopalong; Takk gud for at dette er et klokkeforum.

+1, men så er jeg noe partisk ;)

Ser mange likheter med RubberB- hvordan er tykkelsen og fleksibiliteten? Min RubberB kan oppleves noe stiv....

Det var din bestilling av RubberB som trigget meg. Hadde tenkt tanken, men med din hjelp fikk jeg ut fingeren...

Jada, Mathfjeld, jeg vet at jeg kaster mer ved på bålet ditt nå;)

Et fantastisk resultat! Sort bezel og sort gummi blir bare rått! Skulle ønske jeg kunne brukt glide-claspen på min RubberB...

Mathfjeld og Hopalong: Jeg SER at dere tenker stygge tanker ;)

Åh gudskjelov og takk!
;)

Men hvilket bilde er det de så har brukt? Er det et av de som brukes under den generelle beskrivelsen av de forskjellige Rolemodellene? Just curious...

Slik så hjemmesida ut for et år siden:

IMG_0215.jpg

Nei, jeg uttrykte meg litt uklart - noen gummireim fikk jeg aldri. Du er fortsatt først! :)

Send en mail til dem, mulig de bare har glemt det. De har da lovet deg en rem, og rett skal være rett - det er jo ditt bilde. :)

Slik så hjemmesida ut for et år siden:

IMG_0215.jpg

JoLu: Som fotograf vil jeg anbefale deg å ikke gi deg på dette! Du har rettighetene til dine bilder, og hvis de bruker dem, skal det inngås en avtale mellom deg og dem om kompensasjon! Det er du som setter premissene, og om du tar til takke med heder og ære, er det din sak. Men en eller annen form for kompensasjon skal du ha.
Åndsverksloven er særnorsk, men også internasjonalt er det vanlig kotyme å kompensere fotografen!
Ikke gi deg!!!

Ikke gi deg!!!

:)

Med foto som levebrød skulle jeg nok stått på krava, men jeg gir blanke. Everest Horology spurte pent, og som amatør med lommekamera er jeg godt fornøyd med at noen i det hele tatt bryr seg.

Men dette blir en digresjon. Wristshots, Minuteman?

Gummi ?

Det er mulig jeg er gammel og konservativ men, hvorfor bytte ut en velfungerende stållenke med gummi???? Skjønner at noen synes det er kult å eksperimentere med alternative reimer for å oppnå visuelle effekter. IMO skal en toolwatch ikke moddes hvis den fungerer etter intensjonen - sorry men rubber er familieplanlegging. :cool:
Tom

Du trenger ikke være hverken gammel eller konservativ for å mene dette, Tom. Eller, forresten så tror jeg faktisk det. Ikke mange månedene siden jeg mente at alle som satte gummi på en ny Rolex måtte være halvgale. Men så dukker det opp det ene bildet etter det andre og jeg ser at ved å gå for en skreddersydd gummirem får jeg "to" klokker. Gummi til arbeid, svette og sandstrand. Lenke til skjorte og gåbortbuksa.

Men du store verden hvor mye tid og penger som brukes i forbindelse med dette gummistyret;)

Vel, det kunne vært verre. Tid har jeg nok av og heldigvis har jeg penger nok til noen ekstra remmer og enda ha igjen nok til det månedlige bidraget til SOS Barnebyer.

Denne satt jaggu langt inne, men nå datt krona endelig ned. Har nistirret på minuttviseren, studert bildene i første innlegget, googlet og ligget våken. Måtte til slutt stå opp igjen og starte på nytt.

Det er noen som må ha det med teskje...