Jo, nå skal du høre.
Det var på Indre Jarfjord Sanitetskvinnelags årlige loppemarked, hvor jeg stod og rotet fraværende i en gammel trekasse. Jammen dukket det ikke opp en 5513 (head only) som vansmektet blant rustne muttere og falske russiske offisersmedaljer, og 75 kroner senere kunne jeg....neida. Men slik skulle jeg ønske det hadde foregått! (Tror det var Frik som hadde en historie om et par briller som ble byttet mot en Milgauss, jeg kan fortsatt ikke nedlegge at det er mulig å ha en flaks av slike astronomiske proporsjoner.)
Men til saken:
Den er nok innhandlet utenfor landegrensene til "markedspris" og vel så dét - riktignok en stund før krona dundret nedover, men dog. Det er ikke uten grunn jeg argumenterer for å holde vintageprisene på et fortsatt uhørt nivå her!
Men prisen er ikke det viktigste. Klokka er i meget pen stand til å være snart 40 år, tiptop verk og alt opprinnelig (intet luminova å spore), med unntak av serviceutskiftninger av krone og plexiglass. Det opprinnelige superdome-glasset fulgte med, men sies å være risikabelt å montere ift. vanntettheten. Nå blir det vel lite svømming med denne uansett, så vi får se...
Litt uklart bilde JonasV, mobiltelefon? 8)
Speedy er uansett flott...!
Jeg har nesten litt lyst på en Omega. Hvor lenge kan jeg ha på meg det at jeg aldri har eiet en??
Smekker
Fillern, jeg får ikke lagt ut bilde av den nye blå Simona remmen jeg har fått (fått og fått fru Blom..) meg.
Alle bildene ligger på den pc en som er syk.