Er ikke kunstig hvis markedet vil betaleIngen billigklokker lukter profitt.
Har hatt kermit M før. Finfin men de skiller lite ut fra vanlig sub egentlig. Men pga kort produksjonstid lukter det kunstig profitt.
Da jeg var og så påTudor Black Bay tidligere i år ville Bjerke ha meg til å tro at den forrige modellen med den smilende skiven og ETA urverk ville vært en god investering siden de nå gikk over til in-house urverk og den "gamle" da kun ble produsert over en periode på ca 2 år. Jeg kjøpte ikke argumentet deres. Ventet heller og kjøpte den nye COSC-sertifiserte med in-house. Tanker?
De er tydeligvis ikke de eneste som brenner inne med dem:Da jeg var og så påTudor Black Bay tidligere i år ville Bjerke ha meg til å tro at den forrige modellen med den smilende skiven og ETA urverk ville vært en god investering siden de nå gikk over til in-house urverk og den "gamle" da kun ble produsert over en periode på ca 2 år. Jeg kjøpte ikke argumentet deres. Ventet heller og kjøpte den nye COSC-sertifiserte med in-house. Tanker?
Tråden dro over i en annen prisklasse allerede etter noen få poster, så da gjør jeg det også.
Denne har vel øket over 100 % på 3 år. Fortsetter det?
Vis vedlegg 21916
Kjøpte den for 31K i 2013.
http://www.tidssonen.no/forum/threads/fs-rolex-submariner-16610lv-mark-i.5658/#post-56623