Fukt i Jaeger LeCoultre

Ring Lervik eller Jørgensen, begge yter en service som overgår det meste annet du kan få i hovedstaden av Rolex forhandlere ;).

@FnuSnu99: Når tiden for å kjøpe Rolexen kommer, så bør du absolutt vurdere de to ChristianN nevner over.
 
Redigert:
Hei :) Hadde ikke tenkt jeg skulle skrive mer i denne tråden, men følte det ble nødvendig igjen. Kort historikk for de som ikke husker tråden fra tidligere. Min Jaeger LeCoultre ble levert til Bjerke på Karl Johan i februar 2011 fordi den hadde dugg på innsiden av glasset. Noen måneder senere får jeg beskjed om at den må sende til fabrikk, greit nok det. Det tok ca 1 1/2 år fra jeg leverte den til jeg kunne hente den igjen, fullt overhalt for kr. 7750,- I løpet av denne 18 mnd perioden var jeg svært misfornøyd med tilbakemeldingene fra Bjerke. Ikke svar, ingen ringe tilbake, ikke svar på mail osv.. Så skriver vi sommer 2015, klokken stopper plutselig, så kan den ristes i gang igjen, gå litt og så stoppe igjen. Jeg tar med klokken til Bjerke på Karl Johan og legger frem saken. Etter 1-2 uker får jeg tilbakemelding om at de har sett på den, men kan ikke gjøre annet enn å sende den til fabrikk igjen for prisoverslag. Om jeg skulle avstå fra å reparere etter å ha fått prisoverslag koster dette kr. 2500,- i forsendelse. Jeg stiller meg følgende spørsmål: Skulle jeg ikke kunne forvente at klokken skulle gå i mer en tre år? Den har i tillegg vært lite brukt da den bor i en boks sammen med syv andre ur. Det er heller ikke spor av ydmykhet hos Bjerke og ingen tegn til å ønske å bidra positivt på noen som helst måte. Jeg har bedt om å få hente klokken igjen ureparert.
 
Hei :) Hadde ikke tenkt jeg skulle skrive mer i denne tråden, men følte det ble nødvendig igjen. Kort historikk for de som ikke husker tråden fra tidligere. Min Jaeger LeCoultre ble levert til Bjerke på Karl Johan i februar 2011 fordi den hadde dugg på innsiden av glasset. Noen måneder senere får jeg beskjed om at den må sende til fabrikk, greit nok det. Det tok ca 1 1/2 år fra jeg leverte den til jeg kunne hente den igjen, fullt overhalt for kr. 7750,- I løpet av denne 18 mnd perioden var jeg svært misfornøyd med tilbakemeldingene fra Bjerke. Ikke svar, ingen ringe tilbake, ikke svar på mail osv.. Så skriver vi sommer 2015, klokken stopper plutselig, så kan den ristes i gang igjen, gå litt og så stoppe igjen. Jeg tar med klokken til Bjerke på Karl Johan og legger frem saken. Etter 1-2 uker får jeg tilbakemelding om at de har sett på den, men kan ikke gjøre annet enn å sende den til fabrikk igjen for prisoverslag. Om jeg skulle avstå fra å reparere etter å ha fått prisoverslag koster dette kr. 2500,- i forsendelse. Jeg stiller meg følgende spørsmål: Skulle jeg ikke kunne forvente at klokken skulle gå i mer en tre år? Den har i tillegg vært lite brukt da den bor i en boks sammen med syv andre ur. Det er heller ikke spor av ydmykhet hos Bjerke og ingen tegn til å ønske å bidra positivt på noen som helst måte. Jeg har bedt om å få hente klokken igjen ureparert.

Først av alt, så utrolig kjedelig! Hva med å få en second opinion fra Tidemann? Forklare hele hendelsesforløpet og om ikke de kan hjelpe deg. Jeg har også hatt kontakt direkte med kundeservice hos Jaeger, og de var veldig raske med å svare. Så kanskje du burde starte med en litt utfyllende e-post direkte til Jaeger med spørsmål om hvordan klokken din kan repareres? :)
 
  • Liker
Reaksjoner: mazzuoli