Godtvondt - Noen som kjenner den følelsen?

fedex.jpg

Oh, no! Pakken min er sugd inn i Paris! What to do!

Forsøkt utlevert
Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt
Tiltak: Sendingen levert utleveringsenhet
01.03.2011 11:04, 0001 OSLO

Imponerende mtp at samboeren min var hjemme, åpnet døren når det ringte på og stusset på hvorfor det ikke kom noen inn i oppgangen. :eek::eek::eek:

Jaja, får stikke innom postkontoret i dag om den dukker opp der i dag. Sukk.

Imponerende mtp at samboeren min var hjemme, åpnet døren når det ringte på og stusset på hvorfor det ikke kom noen inn i oppgangen. :eek::eek::eek:

Jaja, får stikke innom postkontoret i dag om den dukker opp der i dag. Sukk.

Min siste pakke var utlevert til "resepsjonen" og signert for av "Ingunn"... Det viste seg at postbudet (Inger) hadde signert for denne selv og satt den utenfor døren min...

Min siste pakke var utlevert til "resepsjonen" og signert for av "Ingunn"... Det viste seg at postbudet (Inger) hadde signert for denne selv og satt den utenfor døren min...

.... wow.

Det er helt sprøtt egentlig. Pakken kommer i full hastighet fra singapore til oslo fra fredag til i dag og i det den kommer i postens hender begynner ting å gå skeis.

Ganske skremmende at de tør å sette igjen en pakken utenfor døren din, vi vet jo alle hva disse faktisk kan inneholde av verdier...

.... wow.

Det er helt sprøtt egentlig. Pakken kommer i full hastighet fra singapore til oslo fra fredag til i dag og i det den kommer i postens hender begynner ting å gå skeis.

Ganske skremmende at de tør å sette igjen en pakken utenfor døren din, vi vet jo alle hva disse faktisk kan inneholde av verdier...

Den siste pakken var en Hamilton Jazzmaster. Ikke den kjempestore verdien, men likevel. Den dyreste pakken de har satt igjen utenfor hadde en verdi på over 10 000. Totalt dreier det seg om tre pakker som er satt igjen utenfor.

Jeg burde hatt samvittighet god nok til å ringe dem og si at jeg ikke har fått pakken i det hele tatt, bare for å gi dem en smekk på fingrene...

En annen artig opplevelse var da jeg satt i sofaen da det ringte på. Jeg reiste meg opp og gikk ca. 7 meter bort til døren. Da var postbudet allerede på vei inn i bilen med pakken. Tålmodighet er tydeligvis ikke et kvalifikasjonskrav i Bring.

Sist jeg fikk pakke på døren skjedde følgende:

1. Det ringer på
  2. Klok av skade løper jeg ned trappene, tre etasjer, tok meg vel 10 sekunder
  3. Åpner døren, ser ikke en gang bilen forsvinne. jeg var for sen.

Haha, sjekket nettopp tiden det tok for en pakke å ankomme sist gang jeg bestilte fra dem, siden jeg har en pakke på vei fra samme sted.

Det var min samboer som signerte på den, det står Charlie B på nettsiden til Fedex.
Hun ligner ikke på noen Charlie! ;)

En ting er å vente på en pakke på vei.
En annen ting er å bli slått av et høyere bud i nær sagt siste sekund på ebay når en endelig hadde funnet en litt spesiell sak.
Bugger!!

Ja, ja .det må da bli flere sjanser

Fikk sms for en time siden om at pakke er lastet på bil og på vei ut... Dette er den verste delen av ventetiden... Dæven så seint tida går :(

Pakken min ankom Gardermoen kl 2000 i går.
Er den her i Trondheim nå? Nei, det vet jeg jo ikke!

Med en gang Fedex leverer over pakken er det stille til den havner på budbilen, da får jeg sms.

Er det vanlig at det tar så lang tid fra Gardermoen til Trondheim?

Pakken min ankom Gardermoen kl 2000 i går.
Er den her i Trondheim nå? Nei, det vet jeg jo ikke!

Med en gang Fedex leverer over pakken er det stille til den havner på budbilen, da får jeg sms.

Er det vanlig at det tar så lang tid fra Gardermoen til Trondheim?

Tast inn FedEx sporingsnr. på www.bring.no :)

FedEx er litt trege med å oppdatere...

Takk, det står ingenting der heller, de har sikkert ikke lagt det inn enda.
Det går for tregt altså, en dag fra Tyskland til Norge (!)
To dager fra Gardermoen til Trondheim (!)

Venter kun på en mesh, springbars og en ny tupp til Bergeon-verktøyet mitt.
Skulle hatt alt asap.