Godtvondt - Noen som kjenner den følelsen?

Bestille splitter ny klokke. Den følelsen :mrgreen: Godtvondt. Godt i hjertet, vondt i lommeboka. Og veldig vondt i min altfor svake tålmodighetsmuskel. Akk. AD sjekker om produsenten kan ta bilder av min klokke underveis ettersom den er i produksjon akkurat nå ...

Hmmmmmmm....

GO?

Bestille splitter ny klokke. Den følelsen :mrgreen: Godtvondt. Godt i hjertet, vondt i lommeboka. Og veldig vondt i min altfor svake tålmodighetsmuskel. Akk. AD sjekker om produsenten kan ta bilder av min klokke underveis ettersom den er i produksjon akkurat nå ...

Spennende, Anders!
Dette var jeg jo selv nettopp igjennom, - og det er en fantastisk setting. Sannelig blir det interessant å se hva du får inn. :D

Spennende, gleder meg til å se hva du har kjøpt deg. Det er vel ikke til å skyve under en stol at det er en litt mer dressy klokke du har ønsket deg, gjerne i gull også vel?

Edit: ser noen fant denne tråden ved å google: "godtvondt i hendene". Tror ikke jeg vil vite mer.

Hvis du ikke har en egen tråd i galleriet, Anders, oppfordrer jeg deg herved på det sterkeste å lage en. Jeg vet du har mye pent og at du tar gode bilder :)
Jeg tipper du har kjøpt deg en JLC chrono i gull, en slik du har presentert for oss. Gleder meg til unboxing :)

Recent updates to your order
Your item(s) has been marked as shipped.

Funny, gleder meg til å tafse på denne gamle slitne Omegaen. Nå frykter jeg bare at en passende mesh koster like mye som klokken.

Hvor gammel må man være for å gå med mesh?

Han her prøvde seg, men feilet ;)
happy-old-man.jpg

Det er det som er så trivelig med TS, den kollektive gleden er nesten like stor som hver enkelt galnings glede :D