Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Var på besøk hos @Sprocket og solgte han noen remer i dag. Det ble samtidig slått av en hyggelig klokkeprat. Virkelig en hyggelig fyr som jeg ikke ville nølt med å stole på :) Good guy!
 
Redigert av en moderator:
Hadde besøk av @acnorway ikveld. Det ble en veldig hyggelig klokkeprat, tiden fløy og jeg glemte helt å by på kaffe og noe å bite i. Den får vi ha til gode, acnorway :) Jeg er en rookie når det gjelder klokker, men har alltid likt det estetiske med klokker. Igjen en stor takk til acnorway for praten og nye reimer, en virkelig Good guy!
 
Redigert av en moderator:
Nå har jeg nettopp mottatt en Airking fra @Salvesen og er storfornøyd med handelen. Anbefales!

Anbefalte selgere:

@Salvesen
ghaugen
thollefs1
C77

Anbefalte kjøpere:

Krille
Boenna_69
 
Redigert av en moderator:
Jeg kjøpte nylig klokke av airq. Han svarte raskt, utfyllende og hyggelig på mine spørsmål og handelen ble gjennomført etter boka. Klokka var i i mint tilstand, som lovet. @airq er definitivt en goodguy!
 
Redigert av en moderator:
Takk for det sos!

Jeg og sos hadde tett dialog i noen dager før handelen ble gjennomført. Sos, ga punktlige tilbakemeldinger slik som avtalt, og handelen kunne ikke gått mer på skinner. @sos får mine varmeste anbefalinger, a good guy indeed!
 
Redigert av en moderator:
Takk til @Hauken for en hyggelig handel.

Oppdatert liste:

ragamuffin - selger
Auto - selger
rsvei - selger

morant43 - kjøper
Freebird - kjøper
Helsvett - kjøper
olemol - kjøper (face to face)
Firefighter - kjøper (face to face)
Solli - kjøper
ErikR - kjøper (face to face)
lobergen - kjøper
Hosse - kjøper
Fatl - kjøper
runes - kjøper
Hauken - kjøper
 
Redigert av en moderator:
Andreaskh er good guy!

Da har jeg nettopp hatt en hyggelig f2f handel med kjøper @Andreaskh. Hyggelig fyr og absolutt good guy! :)
 
Redigert av en moderator:
Good guy - opsoff

Gjorde en F2F-handel med selger @opsoff i dag. Uten tvil en superduper good guy! Takk for en veldig smertefri og rask handel samt en hyggelig klokkeprat på høstvakre Nordmøre!