Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Olando leverer varene

Bestilte en rem fra Olando/strapsbyruus og må si at jeg er veldig fornøyd. Akkurat som jeg ønsket og remmen kom etter kort tid. Olando er en real good guy.
 
Oppdatert liste

Selgere:

Kawatching
Greg
Travelmann
Olando
TomB
HCWL

Byttehandel:

Andersp
Mogens

Kjøpere:

Håk
Timebandit
phil
@Gullars
@Rossan
Jeg vet det er noen jeg har glemt, men jeg har slettet innboksen. Hvis noen føler seg glemt, send meg gjerne en pm:)
 
Redigert av en moderator:
Handlet for litt siden en artig klokke av @hman, bør absolutt nevnes som good guy.

Formidlet kontakt mellom @airq og klokke interessert kollega (ikke TS medlem). Det ble handel og kollegaen er storveis fornøyd både med klokke og selger.
 
Redigert av en moderator:
Tusen hjertelig takk til @westmouth som satte kollegaen sin i kontakt med meg! Handelen ble utført samme dag, og etter det jeg har forstått er kjøperen godt tilfreds med klokken. Det var en hyggelig opplevelse for min del også.
 
Redigert av en moderator:
@Timebandit kjøpte av meg. Vi hadde en god og tett dialog, og det var lett å komme til enighet om en handel. Det kunne ikke gått bedre, og jeg ønsker å gi @Timebandit mine varmeste anbefalinger. A good guy indeed. Tusen takk.
 
Redigert av en moderator:
Mitt første kjøp på TS. Takk til @Winthers for god kommunikasjon, en ryddig handel og en flott klokke. Listes herved som en good guy :)
 
Redigert av en moderator: