Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til @Hansur for en hyggelig byttehandel og klokkelunsj. Definitivt en kar jeg gjerne handler med igjen! :)

Kan i samme slengen anbefale Stormkjøkkenet i Oslo hvis noen trenger god mat og et bord til å utveksle ur.
 
Redigert av en moderator:
Takk til @Hansur for en hyggelig byttehandel og klokkelunsj. Definitivt en kar jeg gjerne handler med igjen! :)

Kan i samme slengen anbefale Stormkjøkkenet i Oslo hvis noen trenger god mat og et bord til å utveksle ur.

Takk det samme @frj. Topp kommunikasjon fra første stund, ryddig og grei handel, og hyggelig lunsj. Good guy :)
 
Redigert av en moderator:
Takker så mye for lynrask handel med @boenna_69! Godt at noen på TS tok ansvar for å la denne bli i "familien". Den var farlig nært å ryke et par ganger på Finn, men Finn er Finn og TS er TS, og godt er det!
 
Redigert av en moderator:
Smertefri handel med @dr4ugen. Svarte raskt og greit på spørsmål, sendte ekstra bilder, sendte umiddelbart etter betaling. Godt pakket inn og klokken i akkurat den tilstand beskrevet. Good guy jeg gjerne handler med igjen. :)
 
Redigert av en moderator:
kan ikke annet enn å returnere hyggelig omtale til @Nillo87. Tålmodige svar på mine mange spørsmål og meget rask forsendelse = Good Guy
 
Redigert av en moderator: