Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Hadde et meget ryddig møte med @Skrolly akkurat, ingenting å utsette alt foregik som avtalt:) Dro fra møtet med en klokke mindre, og noen kroner rikere.
 
Redigert av en moderator:
Takker @MrK for en prikkfri handel. Avslappet og pålitelig! Anbefales.
- og klokka var konge!!!

Takker @MrK for en strålende oppfølging ifbm en krone som "ikke satt som den skulle" på klokka jeg kjøpte av han her om dagen.
To uker etter en hyggelig handel kunne det blitt surt, men det ble det virkelig ikke!

For en ansvarsbevisst selger! MrK svarte raskt på min bekymrede pm og ordnet tid hos urmaker. Klokka ble fikset på noen dager og det hele endte opp med å være kostnadsfritt for meg.

Kan virkelig anbefale å handle med MrK; GoodGuy og hyggelig fyr!
 
Redigert av en moderator:
Vil gjerne takke @crest for en meget hyggelig handel. Absolutt en positiv opplevelse.
 
Redigert av en moderator:
F2f handel idag med GT350

Etter å ha forhåndsbetalt etter avtale fikk jeg overlevet mitt nye ur f2f i Oslo av GT350. GT350 er ryddig,åpenbart kunnskapsrik og lidenskaplig. Anbefales på det varmeste til andre kjøpere.Her handler du trygt av seriøs selger.
 
Takk til @flyback for en flott kjøperopplevelse! Veldig godt pakket og ble levert på døra tidlig i morges!:) Takker også for gode råd til en nybegynner!;)
 
Redigert av en moderator:
Etter kort besøk hos doktor @Greg for enkel ansiktsløftning fikk jeg i kveld et veldig hyggelig besøk av @adamskater som hadde med seg Eterna-gullklumpen. Tusen takk for en hyggelig handel og 2 hyggelige møter med litt gjensidig dypdykk i klokkeboksen. En lang unboksing kommer om litt.
 
Redigert av en moderator: