Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Har akkurat mottatt en flott klokke fra @Pasop. Den er akkurat så fin som beskrevet, og var så godt pakket inn at jeg er sikker på at et egg hadde kommet like helt fram!

Knirkefri handel med good guy som jeg trygt kan anbefale. :)

(Nå skal vidunderet pakkes inn i julepapir i påvente av julaften.)
 
Redigert av en moderator:
opsoff = Good guy

Jeg går god for @opsoff som selger. God kommunikasjon, rask forsendelse. Objektet var godt pakket og som beskrevet.
 
Redigert av en moderator:
Kan bekrefte med 100% sikkerhet at @2JHead er en good guy. Har aldri før fått en så nøyaktig beskrivelse av kosmetisk stand på en klokke. Her var alle små merker kartlagt med tekst og bilder før kjøp og klokken overgikk mine forventninger. Perfekt handel :)
 
Redigert av en moderator:
@acnorway 1000 takk for hyggelig omtale Har nettopp gjennomført en super smooth handel med acnorway. Kan melde om topp kommunikasjon og feel good handel hele veien. Acnorway er good guy all the way i min bok, anbefalt!:cool:

JT
 
Redigert av en moderator:
@MINUTE_REPEATER anbefales varmt som kjøper og er som mange vet en skikkelig Good Guy. Rask betaling og flott kommunikasjon hele veien. Mange takk for handelen.
 
Redigert av en moderator:
Ytterligare en perfekt handel med @Tore. Har sagt det førr, och sæger det igen - absolut en Good Guy! Mycket nøjd med min nya klocka!
 
Redigert av en moderator: