Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Jeg har kjøpt en klokke fra @Sinn. Det var alle tiders - fin kommunikasjon og klokken var minst like fin som beskrevet. Jeg er veldig fornøyd. Sinn er absolutt en GG.
 
Redigert av en moderator:
@Swang kjøpte en klokke av meg nettopp, rask og enkel handel, med en hyggelig klokkeprat på kjøpet! takk for handelen :)

mvh
stian
 
Redigert av en moderator:
Takk til @Frankie for effektiv handel, god kommunikasjon og en hyggelig klokkeprat. Endte nesten opp med ny bil også... :D Definitivt en goodguy!
 
Redigert av en moderator:
Takk til @andersmp for nok en trivelig byttehandel. Når du kan gjøre avtalen på sms i fylla og sende 2 klokker dagen etter uten den minste bekymring så handler du med en good guy :)
 
Redigert av en moderator:
Solgte akkurat til @Burgo! Definitivt en good guy, lynkjapt oppgjør og kvikk respons. Bare kjipt at posten lot vente på seg i disse førjulstider ;)
 
Redigert av en moderator:
Har akkurat mottatt en flott klokke fra @Pasop. Den er akkurat så fin som beskrevet, og var så godt pakket inn at jeg er sikker på at et egg hadde kommet like helt fram!

Knirkefri handel med good guy som jeg trygt kan anbefale. :)

(Nå skal vidunderet pakkes inn i julepapir i påvente av julaften.)

Og takk tilbake til @trilobitt. Veldig hyggelig å gjøre handel med deg og lykke til med julegaven ;)
Og hvis dere lurer, trilobitt er en skikkelig good-guy fra Hedmarken.
 
Redigert av en moderator:
Solgte akkurat til @Burgo! Definitivt en good guy, lynkjapt oppgjør og kvikk respons. Bare kjipt at posten lot vente på seg i disse førjulstider ;)

Samme tilbake til @permagnar. Rask respons på alle henvendelser, og klokka på vei med en gang. At posten holdt meg på pinebenken altfor lenge, er det ikke så mye å gjøre med. Men klokka er nå i hus, og ser veldig bra ut.

Takk for hyggelig og effektiv handel !
 
Redigert av en moderator: