Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Kjøpte klokke av @ukjenner i går. Rask og ryddig kommunikasjon. Klokken var som beskrevet. Fornøyd med handelen :)
 
Redigert av en moderator:
Hadde en fin-fin opplevelse med @ace. God kommunikasjon og ryddig handel. Definitivt en good guy :)

Takk for handelen, det var god kommunikasjon og klokken var i tipp topp stand som beskrevet @Sprocket! En kjernekar som jeg varmt kan anbefale å gjøre handel med.
 
Redigert av en moderator:
Hei!

Kjøpte en kniv av @Tetragrammaton, basert på noen innlegg i knivtråden. Der unboxet han en Quartermaster foldekniv, som jeg syntes var råtøff. Et måned etterpå la han jammenmeg en ut for salg. Da var det bare å slå til. Dialogen var upåklagelig, og han var lydhør for mine ønsker rundt dokumentasjon av betalt MVA og annet. Alt i alt en skikkelig good guy.

Nå har jeg akkurat unboxed den, og den innfrir mine forventinger 100 %. Jeg må si at det er en kniv som definitivt blir lagt merke til.
 
Redigert:
Har nylig blitt svært fornøyd eier av Vintage klokken @Greg solgte for litt siden. Han er vel alt kjent som en good guy, men jeg er så fornøyd at det bare må med her.

Ellers gjorde jeg også en flott handel med @Pomppas, ryddig og greit samt at jeg endelig kan si jeg har vært innom hans arbeidsted. Kaffen var god, men jeg tror det skjer mer spennende saker på kjøkkenet!
 
Redigert av en moderator:
Kjøpte nettopp en klokke av en "fersking" ved navn @truls.d.y her på forumet.

Eksemplarisk er en underdrivelse. Annonsen var ryddig og fin, og helt i henhold til regler og anbefalinger, høflig og hyggelig svar tilbake på PM umiddelbart. Pakket og sendt med sporing før jeg kom meg på beina om morgenen (nå er jeg riktignok 6 timer etter dere, men dog ...)

Tommelen opp for Truls.d.y. Absolutt en Good Guy som jeg håper blir med oss videre på sin klokkeferd her inne.
 
Redigert av en moderator:
Kan ikke annet enn å takke Minuteman både for hyggelige ord og en fullstendig perfekt handel. Jeg skulle nesten ønske jeg hadde flere klokker å selge ham, for det kan knapt gjøres bedre. Betalingen var på plass umiddelbart som lovet, og kommunikasjonen underveis var rask, tydelig, særdeles trivelig og plettfri. Jeg vil trygt anbefale Minuteman i alle handler!

Kjøpte nettopp en klokke av en "fersking" ved navn @truls.d.y her på forumet.

Eksemplarisk er en underdrivelse. Annonsen var ryddig og fin, og helt i henhold til regler og anbefalinger, høflig og hyggelig svar tilbake på PM umiddelbart. Pakket og sendt med sporing før jeg kom meg på beina om morgenen (nå er jeg riktignok 6 timer etter dere, men dog ...)

Tommelen opp for Truls.d.y. Absolutt en Good Guy som jeg håper blir med oss videre på sin klokkeferd her inne.
 
Redigert av en moderator: