Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Har nylig blitt svært fornøyd eier av Vintage klokken @Greg solgte for litt siden. Han er vel alt kjent som en good guy, men jeg er så fornøyd at det bare må med her.

Ellers gjorde jeg også en flott handel med @Pomppas, ryddig og greit samt at jeg endelig kan si jeg har vært innom hans arbeidsted. Kaffen var god, men jeg tror det skjer mer spennende saker på kjøkkenet!

Takk for handel :) Jeg overleverte en klokke av (for meg) betydelig verdi til @AleksAas noen uker siden, og penger ble avtalt satt inn på konto i etterkant. Selv om vi kun har møttes den ene gangen (foreløpig) var jeg aldri bekymret for å gi fra meg klokken. En meget hyggelig herremann som bør betegnes TS good guy.
 
Redigert av en moderator:
Jeg vil takke @Ceramic for en hyggelig og meget ryddig handel på vegne av en god kamerat som fikk oppfylt drømmeklokken :)


Tack själv @Guybrush Threepwood väldigt trevlig vän du har och ett nöja att göra affär med. Den klockan ser vi nog aldrig till salgs igen :)


Och ett stort tack till @GCSJ för att du tillslut sålde din till mig ;) ännu en klocka vi aldrig ser till salgs igen:D
 
Redigert av en moderator: