Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Jeg vil takke @thollefs1 for en meget ryddig handel på vegne av en kompis som fikk seg sin første fine klokke i dag :) Tillit på høyt nivå og det er absolutt slike handler som gjør TS så spesielt!
 
Redigert av en moderator:
Fikk superfin Omega Speedmaster 3573.50.00 fra @opsoff i dag. Mitt første klokkekjøp her på sonen ble så absolutt en god erfaring. Overførte penger og han sendte pakke over natten! Så avgjort en good guy!
 
Redigert av en moderator:
Må virkelig skryte av @Olando. Sendte han en bestilling på to remmer til Panerai med et utall av detaljspesifikasjoner og sære ønsker. God kommunikasjon lover godt for å unngå misforståelser, men så pirkete som jeg er blir jeg erfaringsvis sjelden 100% fornøyd med customprodukter, det er alltid en detalj som ikke stemmer helt. Men her var det rett og slett ingen ting å sette fingeren på. Nøyaktig som bestilt ned til minste detalj, og solid håndtverk. Når prisen er god og levering skjer akkurat som avtalt så er det ikke mye mer man kan ønske seg.

Ser ut til at kvaliteten er skrudd til noen hakk fra det jeg har sett før, selv om det også har vært bra. Anbefaler alle å prøve noen remmer fra Olando.
 
Redigert av en moderator:
Tusen takk for en rask og ryddig handel, @Kohe321. Klokken var akkurat som beskrevet, og postgangen gikk særdeles kjapt :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Takk i like måte @Koffen! Dette var en kjapp og hyggelig handel, takk skal du ha! :)
 
Redigert av en moderator:
Takk til @kalmil ekte GG :D Takk for en hyggelig handel og ikke minst hyggelig prat :D Og så fin bil som du hadde ;) Ikke værst at lille Østfold har så mange klokke interesert :eek: