Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Gjennomførte en rask og smidig handel med @Andreaskh siste døgn, og han er absolutt en kar man kan stole på. Oppgjøret var inne sporenstreks Håper du blir fornøyd!

Takker meget for hyggelige ord og gjengjelder de samme ordene. @Skovdahl er absolutt en good guy, rekker på en ellers sikkert hektisk og stresset fredag å få levert klokke i posten på formiddagen slik at den blir sendt samme dag. Det kan jeg like :mrgreen: Dialogen var god hele veien, vil absolutt anbefale @Skovdahl.
 
Redigert av en moderator:
absolutt GG

Takk til @Oguh for en rask og smertefri handel.. Strålende nøgd med min Citizen Altichron Eco-Drive...
 
Redigert av en moderator:
Sendte mange tusen i forskudd og fikk et vakkert ur i retur. good guy @Andreaskh +1

Takk for gode ord. @Gregor var strukturert i henvendelsene sine og når betalingen skulle foreligge, kom den uten problemer. Fikk også et pent vintage eksemplar i handelen, som vokser på meg for hver dag. Kan anbefale @Gregor på det sterkeste.
 
Redigert av en moderator:
:)

Solgte idag en klokke til @sonman

Rask,effektiv og pålitelig.. klokken kommer i posten til deg, og du får sporingsnummer på mail! Ha en flott dag!
 
Redigert av en moderator: