Skiven er faktisk ikke hvit, den er sølv. En AD som gjorde meg oppmerksom på det, på bilder ser den mer hvit ut, men når man studerer den IRL som de sier, får man fram den flotte sølvfargen
Har den foran meg IRL ved siden av en sølvfarget skive og en platina skive og jeg kommer nok til å fortsette å snakke om hvit skive
Veldig godt poeng. Jeg har begynt å snuse på urbytte og hadde i den forbindelse en tur til AD for å se og pröve. Konklusjon; bilder lyver...Ikke ta et valg uten å prøve på hånden
Jeg må si det at når jeg fikk sett ChristianN sin AP så var den utrolig mye penere enn på bilde. Når det gjelder på hånden kan jeg ikke svare da den var altfor stor for meg.RO er nok hakket mer fotogen, men Daytona vinner på min hånd. Jeg likte aldri lenken og spesielt låsen på 15300, selv om den ser fordømt lekker ut. Daytona er derimot ren komfort, kun min Nautilus føles bedre på hånden. Har du prøvd alle modellene? Ikke ta et valg uten å prøve på hånden
Uten tvil Diver´n!
Jeg har hatt alle disse og må si at Diver´n er min favoritt. Nå liker jeg forsåvidt RO godt også, men faller alltid tilbake til de litt mer sporty og kraftige ur når dagens klokke skal velges. Ikke for at jeg har så store håndledd, men har aldri følt at denne er for stor. Den hadde jeg nok beholdt hvis det ikke hadde kommer Offshore Chrono inn i samlingen...
...og da er vel et bilde på sin plass
For øvrig tolker jeg dette som at mr. Pitt gir sin stemme til Daytona..