For min del vil jeg aldri sammenligne en hybrid klokke men en mekanikk…
Spring Drive er skikkelig kult og avansert men hybrid er hybrid: Jeg venter fortsatt for den tilsvarende i mekanikk…
Den kommer nok ikke.
For min del vil jeg aldri sammenligne en hybrid klokke men en mekanikk…
Spring Drive er skikkelig kult og avansert men hybrid er hybrid: Jeg venter fortsatt for den tilsvarende i mekanikk…
"hybrid klokke" er det en ny kategori? hvilke andre finnes der?
Den kommer nok ikke.
Vi har alle usunne fordommer mot Seiko i denne prisklassen. Vis meg et TS medlem som heller hadde valgt denne fremfor en Submariner og du har en løgner.
Over Grand Seiko har man Credor. Dette er klokker som kun selges i Japan, og som kan måle seg med hva som helst.
Kva med dei som har frå Credor serien?
Her representert ved Seiko Credor Minute Repeater til NOK 2.500.000,-
[/URL][/IMG]
Watches by SJX: An in-depth look at the Seiko Credor Spring Drive Minute Repeater
Noen i Rogaland som har fått dratt seg ned til Grøtteland og sett om han har noen Grand Seiko??
Hva med Oslo? Noe håp her? Vil veldig gjerne se en i levende live før jeg eventuelt trekker av og bestiller en. Skulle gjerne ha prøvd en med samme kasse som SBGH001-modellen på armen.Har Grøtteland i Sandnes blitt GS forhandler? Helt rått! Må innom der neste uke
Hos Christensen i Stortingsgaten fikk jeg høre at hvis jeg hadde et modellnummer så kunne de prøve å få skaffet en til prøve. Jeg tenkte å få prøvd den sorte spring drive kronografen, men husket ikke nummeret (og da kunne de ikke hjelpe meg ) Går innom til uken med SBGC003 i minne og spør. Så får vi se om de kan skaffe til syning.Hva med Oslo? Noe håp her? Vil veldig gjerne se en i levende live før jeg eventuelt trekker av og bestiller en. Skulle gjerne ha prøvd en med samme kasse som SBGH001-modellen på armen.
Er det noen på Tidssonen som har en SBGA031?
Er jeg forstyrret som vurderer å bytte ut min Sub 116610LN i denne GSen (jfr de første innleggene i denne tråden)?
Todda
He-he - takk for enabling!
Det kjipe med å eventuelt angre er at min to år gamle sub for tiden stiger i verdi, mens SBGA031 koster 62000 ny hos urmaker (var og prøvde den i dag). Jeg er redd for jeg går på en smell da markedet for GSen nok er relativt smalt hvis jeg bestemmer meg for at det ikke var det rette. Dilemma.
Todda