Grusom bakside, men skiven er jo fantastisk!Var innom Seiko Boutique i Budapest idag. I tillegg til en imponerende samling med GS, så hadde de også denne som en av ialt 8 produserte.
Kasse i platina, skive belagt med knuste diamanter og 8 dagers «Springdrive». Pris: 550K.
Vis vedlegg 66467 Vis vedlegg 66468
Merker et sug etter hi-beat GS av et eller annet slag, men på budsjett. Noen som har noen tips om hva å se etter?
Vintage er i aller høyeste grad aktuelt, og dette et flott ex av arten.Hvis vintage er aktuelt finnes det mye fornuftig priset GS der ute.
Vintage er i aller høyeste grad aktuelt, og dette et flott ex av arten.
Etter et halv års ventetid fikk jeg endelig min i oktober, men andre fristelser (les A. Lange) gjør at jeg nå ønsker å selge den igjen. Pris kr. 55t (nypris kr. 65t). I følge Urmaker Christensen kommer det kun fem stk. til Norge.Endelig er den her. Grand Seiko «The first Grand Seiko» SBGW253. Gjennomført klasse i alle ledd!
Vis vedlegg 65288
Helt RÅ desse! Liker faktisk denne skiva bedre enn den nye. Misforstå meg rett: Begge er RÅ!Må bare spamme denne tråden med noe bilder av min sist innkomne GS Snowflake SBGA011. Fantastisk finish på denne klokken! Helt suverén!
Vis vedlegg 74018 Vis vedlegg 74019 Vis vedlegg 74020 Vis vedlegg 74021
Å du din gris... Her bør det komme en omfattende utpakking!