Mye GS-nytt i dag:Slippes noen nye modeller neste torsdag vistnok.
GS harDen nye "Seasons"-linjen til Grand Seiko er så rå. Bare dumt at den kun er for salg i det amerikanske markedet.
Eneste problemet er at jeg ikke klarer å velge en favoritt. Kunne sikkert stått i butikken i flere timer og grublet frem og tilbake.
Lekkert!!! Hvorfor er modellene kun forbeholdt det amerikanske markedet?Den nye "Seasons"-linjen til Grand Seiko er så rå. Bare dumt at den kun er for salg i det amerikanske markedet.
Eneste problemet er at jeg ikke klarer å velge en favoritt. Kunne sikkert stått i butikken i flere timer og grublet frem og tilbake.
Lekkert!!! Hvorfor er modellene kun forbeholdt det amerikanske markedet?
Jeg hadde nok kjøpt den argumentasjonen, men spørs om kona gjør det... Felles konto og klokkeinteresse er en dårlig kombinasjon... Et klokkefond må bli løsningen.Det må du nesten spørre Grand Seiko USA om.
Man kan jo enkelt bestille, men prisen blir som nevnt over nokså heftig i disse dager. Totalprisen blir ca. 80,000kr om man bestiller ny fra AD, som feks. Timelessluxurywatches: https://timelessluxwatches.com/product/grand-seiko-sbga413-spring/
Den ville kostet rundt 63,000kr om den var for salg i Norge. Men, man kan jo argumentere for at dette fremdeles er mye klokke for pengene selv om man betaler 80k, også.