Veldig enig, men til 43k dollars spørs det om eg nokon gang får sett den "live"....Denne her er bare så sinnssykt flott. Og det nye high-beat urverket er jo helt nydelig!
In-Depth: Why The Grand Seiko 60th Anniversary SLGH002 Is Some Of The Biggest Watch News Of 2020
The new Hi-Beat caliber offers the first new series-produced escapement in over two decades.www.hodinkee.com
Kjekk video å ha sett.
Er det noen her som har erfaring med kjøp fra Timelessluxurywatches ?Det må du nesten spørre Grand Seiko USA om.
Man kan jo enkelt bestille, men prisen blir som nevnt over nokså heftig i disse dager. Totalprisen blir ca. 80,000kr om man bestiller ny fra AD, som feks. Timelessluxurywatches: https://timelessluxwatches.com/product/grand-seiko-sbga413-spring/
Den ville kostet rundt 63,000kr om den var for salg i Norge. Men, man kan jo argumentere for at dette fremdeles er mye klokke for pengene selv om man betaler 80k, også.
Ja, jeg kjøpte en Nomos derfra i 2016. Det gikk knirkefritt, mener jeg betalte via Paypal.Er det noen her som har erfaring med kjøp fra Timelessluxurywatches ?