Sorry to say. Just plain smoked chop companied with baked amandine potatoes.I'd love to see what is on the menu this evening @Gin. I'm in need of some inspiration.
Hvis du gidder å bruke en kveld eller to på å montere sammen en Broil King Baron, så er dette en helt OK grill. Solid støpejern rist som raskt når 200-250˚C og har enkel varmejustering over flere soner. Hatt min stående ute i flere år og ser ikke tegn til rust eller slitasje, brukt 1-2 ganger i uken gjennom hele året.Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Hvis du gidder å bruke en kveld eller to på å montere sammen en Broil King Baron, så er dette en helt OK grill. Solid støpejern rist som raskt når 400-500˚C og har enkel varmejustering over flere soner. Hatt min stående ute i flere år og ser ikke tegn til rust eller slitasje, brukt 1-2 ganger i uken gjennom hele året.
Veldig happy med denne: https://www.weber.com/NO/no/griller/gassgriller/genesis-ii--serien/61011169.html?cgid=40#start=1Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Her må jeg legge inn en anbefaling på Weber Genesis ii. I øvre sjiktet budsjettmessig, men kvalitetsfølelse på finish er høy. I tillegg holder den varmen godt og har masse kult ekstrautstyr!Noen tips til hvilke gassgrill man skal gå for i dag? Pris 5-12 tusen +
Hvorfor velger du ikke heller en skikkelig kullgrill?
Kan anbefale ett grønt egg!
Trikset er nok å ha en av hver, iallefall for en del av oss som har små barn og masete dager. Gassgrill til hverdags og kullgrill til helg/kos. Mange meninger der ute, men jeg opplever iallefall at kull (kjøp skikkelig kull!) gir bedre smak, bedre lukt/opplevelse av grill og bedre stekeskorpe. Gassgrillen har sin styrke i enkelthet og bekymringsløs hverdagsgrilling.Jeg har virkelig lyst på big green egg men blir skremt av kollegaer som snakker kullgrill ned
Jeg har virkelig lyst på big green egg men blir skremt av kollegaer som snakker kullgrill ned
Er det Big Green Egg som er standarden når det kommer til kamadogrill?