GSLE-Gal Sinnsyk Lunatic Edition

Dette er helt fantastisk å se på, og det er bare å bøye seg i klokkeboksen (eller hatten, eller støvet...), og gratulere så mye med enda flere lekre modeller fra Østen :)
 
Fantastisk unboxing av noen vannvittige klokker, smilet om munnen ble bare bredere og bredere for hver gang du introduserte "neste boks", dette tok jo av på best mulig måte. Haha, helt rått. Gratulerer!

Grand Seiko er alltid så gjennomført stilrent, man må bare like det. :)
 
Gratulerer så mye! Misunner deg ikke luksusproblemet med å velge hvem som skal få armtid :rolleyes:
 
Har du en ting for Grand Seiko eller?:mrgreen:

Det kan jeg uansett like!;) Gratulerer så mye med tre knallekre ur. Håper å eie en GS selv en dag! Takk for en flott unboxing med gode bilder og herlig tekst.
 
Oi oi......en av de beste unboxinger det siste året :rolleyes:
For noen deilige bilder,for noen deilige klokker, pluss en fin fin historie rundt det hele:)
Kan det bli bedre mann ?
Gratulerer så mye:)

Mvh
Phenix
 
Redigert:
Gratulere med de vakre GS urene. Poetisk og artig presengtasjon.

Takk for det, skjerpings. ;)

Du gale, herlige mann :D Nå har du gått fullstendig bananas, men for en måte å gjøre det på! Dette var tre nydelige klokker! Finishen ser utsøkt ut. Jeg likte særlig den første. Masse kudos for at du henter disse hjem til sonen, og at du gir dem så flotte presentasjoner!!

Kos deg i bomberommet med disse :)

Takk for pene ord, du normale fornuftige rasjonelle mann ;)

Har ikke så mye annet å si enn "wow"! Jeg digger virkelig SBGW047!

SBGW047 er jo lekker :D

Kudos! Du løfter begrepet «klokkegalskap» opp på et helt nytt nivå, og på opptil flere plan!

Bare hyggelig aek :)

Gratulerer så mye med tre (!) GS, alltid vært nysgjerrig på disse. Likte alle tre og ble særlig nysgjerrig på den første, så nå skal det googles.  kos deg med snus og de nye

Takk, gjør som du skriver :)

Fantastisk! Enten har det rabla heilt for deg - eller så trur eg faktisk du har ein ting for GS. Nydelege klokker og flott presentasjon:)

Begge deler faktisk, dethar rablet helt for meg og jeg har en ting for GS :)

Herlig :D
Gratulerer med flotte klokker. Usikker på om jeg vil ønske deg god bedring...

Jeg lurer på hva som hadde skjedd hadde jeg tatt den pillen som var Rød :confused:

Skjønte at du var blitt gal allerede når jeg så at du hadde skrevet diktet i Comic Sans. :mrgreen:

Gratulerer med tre meget flotte klokker. Du må jo ha en av verdens feteste samlinger av GS nå. :)

Ja gal og comic sans criminal :eek:

For en sinnsyk unboxing! Takk for humor, kunnskap og gode bilder!

Tusen takk for veldig fine og hyggelige ord :)
 
Redigert:
Helt vanvittig:D Gratulere med tre fantastiske ur samt en utrolig bra utpakking - både tekst og bilder:)
 
Virkelig flotte klokker, spesielt de to med den for meg klassisk-typiske Seiko kassefasongen SBGR083 og SBGW047.
 
Min favorittunboxing uten tvil.

giphy.gif