GSLE-Gal Sinnsyk Lunatic Edition

Grattis med 3 flott GS`er! Merker jeg kunne vært litt lysten på en selv... sveitsere er litt kjedelig i grunn... :mrgreen:

Takk unge mann, ja det er ikke bare sushi som er godt fra Japan.

@Jon Ali HERREGUD for noen helt sykt flotte klokker! Særlig Wako LE`en var sinnsykt lekker synes jeg. Takk for at du deler med oss som ikke helt tørr investere i ting uten krone, men med utvilsomt tilsvarende kvalitet og krone-pris. Du MÅ jo bare innfinne deg på en GTG etterhvert, så flere av oss kan "se lyset" og bli innviet i hvor flotte GS`er.
Og som vanlig, veldig fine bilder også (den finishen overgår mye annet morro der ute ...)

Takk, ja det er nok ikke like fornuftig å investere i GS som i sveitsiske kroner :D

Wow! Misunnelig nå merker jeg.

Hvem er din GS pusher? Tenker litt på en SBGW001 (drømmen er SBGW033, men den er vel vanskelig å oppdrive).

Etter å ha fått min først GS for en måneds tid siden og kjent på godfølelsen en stund er det rimelig klart at det ikke blir den siste.

*sugle* ja SBGW033 er nok vansklig å få tak i nå, men det kommer nok en ny historical edition utgivelse fra GS snart, kan bli spennende.

Gratulerer med flotte GS. :cool:

Tusen takk.

Nå gir du deg med disse GS trådene dine. Hører du!
Jeg har rom som skal pusses opp, den ene garasjen her på ranchen står bare på gammel vane og denne våren må jeg kjøpe ny båthenger.

OK, da blir det nok en pause på unboxinger, du får sende pm når du er ferdig, så jeg kan starte opp igjen :D

Frem med tvangstrøyen, men et samlet TS står bak og applauderer!

Stor grattis!

Haha, fikk noen merklige bilder i hodet nå. :D

Sinnsyk fangst. Rerelutarg :)

Kkat nesut

Dette var en utrolig unboksing mann. Gratulerer :)

Takker så meget Greg :)

Jeg trodde aldri trodd at navnet på tråden skulle åpenbare dette, men i ettertid ser man at det er en sammenheng.


Gratulerer så mye med tre flott GS.

Tusen takk MM, ja det er en gal sinnsyk sammenheng :D

Wow! Gratulerer x 3! Artig unboxing, flotte bilder:)

Tusen takk, det er meget hyggelig at du satte pris på unboxingen Vidar.
 
Redigert av en moderator:
Nydelig, rett og slett nydelig :) :)

Tusen takk min kjære Seiko venn ;)

Magisk unbox!!
Grattis med tre lekre diamanter fra østen:)

Magiske diamanter er en God thing :)

Dette er helt fantastisk å se på, og det er bare å bøye seg i klokkeboksen (eller hatten, eller støvet...), og gratulere så mye med enda flere lekre modeller fra Østen :)

Tusen takk ghaugen.

Fantastisk unboxing av noen vannvittige klokker, smilet om munnen ble bare bredere og bredere for hver gang du introduserte "neste boks", dette tok jo av på best mulig måte. Haha, helt rått. Gratulerer!

Grand Seiko er alltid så gjennomført stilrent, man må bare like det. :)

Takk, takk, alltid en glede og kunne bidra til smil hos medasylanter.

Vanvittig utpakking, gratulerer!

Tusen (tikk) takk Dingle

Håper @Fyrsten tar en tur innom Grand Seiko når han er i Basel.

@Melchiades Jepp, visning av Seiko sammen med Optura (norske Seiko distributør) er avtalt :)

...og gratulerer med nytt og flott @Jon Ali! :)

Kul unboxing også :D

Dødskult og takk takk.

Gratulerer så mye! Misunner deg ikke luksusproblemet med å velge hvem som skal få armtid :rolleyes:

Nei det er ikke lett, bærer tungt på mine skuldrer :D

Fantastiske klokker! Helt imponert.

Takk, glad du likte disse urene.

Har du en ting for Grand Seiko eller?:mrgreen:

Det kan jeg uansett like!;) Gratulerer så mye med tre knallekre ur. Håper å eie en GS selv en dag! Takk for en flott unboxing med gode bilder og herlig tekst.

Ja har blitt glad i GS. Gøy at du likte unboxingen.

Takk som deler! Dette var morro:)

Kult

Omg wtf

Sjalu

Takk ErikR

Oi oi......en av de beste unboxinger det siste året :rolleyes:
For noen deilige bilder,for noen deilige klokker, pluss en fin fin historie rundt det hele:)
Kan det bli bedre mann ?
Gratulerer så mye:)

Mvh
Phenix

Tusen takk for meget fine og hyggelige ord :eek:

Gratulerer så mye! Forresten- du snuser ikke vel?

Jo jeg har ikke lagt snusen på hylla, eller var det der jeg la den, hvor ble den av... leiter :confused:

Helt vanvittig:D Gratulere med tre fantastiske ur samt en utrolig bra utpakking - både tekst og bilder:)

danke.jpg


Virkelig flotte klokker, spesielt de to med den for meg klassisk-typiske Seiko kassefasongen SBGR083 og SBGW047.

tusen tusen takk westmouth (vestergapbe).

Min favorittunboxing uten tvil.

giphy.gif

hF5EAAF00


Ja, dette var skikkelig GSLE -> WIS på det verste/beste :cool:
Gratulerer så mye med 3 x GS :) :) :)

Whats-up-doc.jpg

Whats up, Doc :D

NYdeligt, rett og slett. Gratulerer!

1k takk skal du ha Hopie.
 
Redigert av en moderator:
Fantastisk dikt og utrolige klokker. Jeg har suglet på alle tre på nettet. Nydelige. Gratulerer (men å kjøpe tre GSer på en gang ER galskap ;) .

Todda
 
Gratulerer! 3x GS utgjør en rimelig syk unboxing :D

Tusen takk, sykt godt å bli kalt syk, WHAHAHAHAHAHAH!!! (Høy gal latter :))

Fantastisk dikt og utrolige klokker. Jeg har suglet på alle tre på nettet. Nydelige. Gratulerer (men å kjøpe tre GSer på en gang ER galskap ;) .

Todda

Tusen tusen takk Todda, du har rett, det er galskap og jeg er gal.

And the saga continues :) Gratulere med enda to herlige Gs :)

skjerpings, acnorway, det var tre herlige GS'er, men det var kanskje en du ikke likte? ;)

Hva kan man si.. WOW! Gratulerer!!

Hva kan jeg si...WOW! Takk!! mrrockbell har helt rett!! :D