Grattis med 3 flott GS`er! Merker jeg kunne vært litt lysten på en selv... sveitsere er litt kjedelig i grunn...
Takk unge mann, ja det er ikke bare sushi som er godt fra Japan.
@Jon Ali HERREGUD for noen helt sykt flotte klokker! Særlig Wako LE`en var sinnsykt lekker synes jeg. Takk for at du deler med oss som ikke helt tørr investere i ting uten krone, men med utvilsomt tilsvarende kvalitet og krone-pris. Du MÅ jo bare innfinne deg på en GTG etterhvert, så flere av oss kan "se lyset" og bli innviet i hvor flotte GS`er.
Og som vanlig, veldig fine bilder også (den finishen overgår mye annet morro der ute ...)
Takk, ja det er nok ikke like fornuftig å investere i GS som i sveitsiske kroner
Wow! Misunnelig nå merker jeg.
Hvem er din GS pusher? Tenker litt på en SBGW001 (drømmen er SBGW033, men den er vel vanskelig å oppdrive).
Etter å ha fått min først GS for en måneds tid siden og kjent på godfølelsen en stund er det rimelig klart at det ikke blir den siste.
*sugle* ja SBGW033 er nok vansklig å få tak i nå, men det kommer nok en ny historical edition utgivelse fra GS snart, kan bli spennende.
Gratulerer med flotte GS.
Tusen takk.
Nå gir du deg med disse GS trådene dine. Hører du!
Jeg har rom som skal pusses opp, den ene garasjen her på ranchen står bare på gammel vane og denne våren må jeg kjøpe ny båthenger.
OK, da blir det nok en pause på unboxinger, du får sende pm når du er ferdig, så jeg kan starte opp igjen
Frem med tvangstrøyen, men et samlet TS står bak og applauderer!
Stor grattis!
Haha, fikk noen merklige bilder i hodet nå.
Sinnsyk fangst. Rerelutarg
Kkat nesut
Dette var en utrolig unboksing mann. Gratulerer
Takker så meget Greg
Jeg trodde aldri trodd at navnet på tråden skulle åpenbare dette, men i ettertid ser man at det er en sammenheng.
Gratulerer så mye med tre flott GS.
Tusen takk MM, ja det er en gal sinnsyk sammenheng
Wow! Gratulerer x 3! Artig unboxing, flotte bilder
Tusen takk, det er meget hyggelig at du satte pris på unboxingen Vidar.
Redigert av en moderator: