GTG Ålesund - 21 november

Hvilken dato passer best for deg?

• 7. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 14. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 21. november

Stemmer: 3 60,0%
  • 28. november

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    5
Medlem
24. juni 2012
Sted
Oslo
Hei alle sammen:)

Ettersom det viste seg å være interesse for et nytt GTG i Ålesund, bestemte jeg meg for å lage en ny tråd.

Planen er å få til et GTG i løpet av november, og setter derfor opp en poll her i tråden. Da kan eventuelle deltakere stemme på den datoen som passer best for hver enkelt, så tar vi det på den dagen med størst oppslutning. Jeg tar meg den frihet til å velge torsdager som ukedag, men om dette er helt uaktuelt er det bare å skrive det under, så skal jeg prøve å forandre meningsmålingen.

Vi bruker også tråden til å diskutere opplegget nærmere. Skal vi ha GTG på et sted som serverer mat? Tar det som en selvfølge at det blir tatt noen pils i løpet av kvelden ihvertfall:cool: Og selvfølgelig hvilket klokkeslett vi møtes. Send meg gjerne tips om hvor vi skal være på PM. Dette forsøker vi å la være å nevne noe om i tråden, av sikkerhetsmessige årsaker.

Legger ved noen stemingsbilder fra forrige GTG med meg, Timekeeper og Torode:)

null_zpsb195a30e.jpg

null_zpse149cc58.jpg

Håper flest mulig blir med! :)

Mvh Marius

Redigert:
Torsdager er fint :)

Gjerne mat :)

Et spisested i byen er jo kurant, evt hjemme hos noen hvis vi ikke blir for mange? Det er jo en del tryggere mtp klokkenes verdi!

Torsdager er fint :)

Gjerne mat :)

Et spisested i byen er jo kurant, evt hjemme hos noen hvis vi ikke blir for mange? Det er jo en del tryggere mtp klokkenes verdi!

Gjerne mat for min del også.

Ja, vi hadde det veldig bra sist, og da var vi på et spisested i byen. Kunne gjerne vært der denne gangen også, men hjemme hos noen hadde jo vært ypperlig:) Jeg flytter i løpet av november/starten av desember, så ting blir snudd litt på hodet. Er derfor ikke så ønskelig å ha det hos meg.

Jeg stemte på den 21.11, men kan i utgangspunktet alle torsdager i november bortsett fra den 14.

Mat er ikke så dumt :) Jeg bor i en ikke altfor stor leilighet m/barn, så det passer ikke veldig godt å ha det hos meg heller.

Jeg er åpen både for å ha det ute et sted, eller hjemme hos noen. Alternativt kan vi ta det på jobben min, på et møterom og eventuelt bestille mat.

Litt morsomt med avstemming , 4 alternativer, hvis vi er 3 personer, hva gjør vi om alle stemmer forskjellig ? :cool:

Vi kan selvsagt også ha det på jobben min. Sentralt og er midt i mellom der ift hvor dere bor tror jeg:)

Eller et annet egnet sted, jeg er med. :)

Forøvrig passer alle datoene for meg pr dags dato :)

Den beste datoen for min egen del hadde nok vært 07.11. Har noen eksamener som dukker opp mot midten/slutten av november, men det er jo tross alt bare en kveld, så alle datoene skal gå fint :)

Da sier vi mat! Mange gode alternativer på steder å være også. Skal vi se om det dukker opp flere interesserte, for deretter å bestemme sted 1 uke før? Du har forresten rett i hvor vi bor, @rkjersem, så Moa-området hadde ikke vært så altfor dumt.

Haha, det var kanskje mye med 4 alternativer..:rolleyes:

Ifølge tippeligatabellen ligger vi 2 poeng over Molde, så klokkegærninger fra Molde og Kristiansund er selvsagt velkommen!;):rolleyes: Selvfølgelig fra andre steder også:)

Redigert av en moderator:
Det ser ut som om du er i den heldige situasjon til å avgjøre dette, så da sier vi 21. november :)

Hittil er det bare meg, @torode og @rkjersem som er med, men om noen andre ønsker å delta er det bare å melde sin interesse her i tråden.

Hva frister mest? Utested, eller på jobben til noen?:)

Utested har jo helt sikkert bedre atmosfære, mens jobb er tryggere og vi kan jo røle mer :p

Så egentlig samme for meg:eek:

Stemmer for utested for min del!

Sendte jo deg en pm med hvor vi var sist, og når vi sitter i andreetasjen er det fullt mulig å røle!;) Da kan man bestille seg noen halvlitere i løpet av kvelden også:)

Redigert:
Da spikrer vi datoen på 21. november.

Håper flere melder sin interesse nå som datoen er bestemt! :)

Strålende, @KarlFr :D

Hva sier dere? Møtes på et utested eller hos jobben til noen, som vi har diskutert litt på pm?

I sunnmøresværet kan det neppe finnes en mer ideel syssel enn GTG i en mørk førjulstid?

Er gjelder å kjenne sin besøkelsestid :)

Nå begynner det virkelig å nærme seg, og jeg gleder meg virkelig:)

Klokkeslett blir fra og med 20:00 og utover. Sted trenger jeg litt hjelp til å bestemme, så jeg tar en enkel avstemning her i tråden. Send meg gjerne tips og ønsker på pm, så tar jeg en avgjørelse i løpet av morgendagen.

Utested eller møterommet til @torode?

Hittil er vi fire-fem(?) personer, inkludert meg:

@torode
@rkjersem
@KarlFr
Og en venn av torode, som ikke er bruker på ts

Det er ikke for sent å hive seg med :D

Nå begynner det virkelig å nærme seg, og jeg gleder meg virkelig:)

Klokkeslett blir fra og med 20:00 og utover. Sted trenger jeg litt hjelp til å bestemme, så jeg tar en enkel avstemning her i tråden. Send meg gjerne tips og ønsker på pm, så tar jeg en avgjørelse i løpet av morgendagen.

Utested eller møterommet til @torode?

Hittil er vi fire-fem(?) personer, inkludert meg:

@torode
@rkjersem
@KarlFr
Og en venn av torode, som ikke er bruker på ts

Det er ikke for sent å hive seg med :D

liten rettelse: den potensielle femtemannen er bruker her på asylet :)

Da er tid og sted sendt ut på pm.

Om noen skulle bestemme seg for å bli med i siste liten så er det bare å ta kontakt :)