GTG Ålesund - 21 november

Hvilken dato passer best for deg?

• 7. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 14. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 21. november

Stemmer: 3 60,0%
  • 28. november

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    5
Jeg er mest sannsynlig med, men har ikke tid eller anledning tll å organisere noe lokale osv nå i helgen

Jeg kan sikkert reservere noe, men tør ikke ha det hjemme hos meg på grunn av min kones graviditet...er vel ikke så mange aktuelle utesteder her i byen... Noen som har forslag? Gjerne pr PM..

Jeg kan sikkert reservere noe, men tør ikke ha det hjemme hos meg på grunn av min kones graviditet...er vel ikke så mange aktuelle utesteder her i byen... Noen som har forslag? Gjerne pr PM..

Vi skal oppføre oss altså, og da er du også nærmere i tilfelle det skulle bli tidlig ankomst @torode

Redigert av en moderator:
Fruen la ned veto mot det.... Det skal sies at vi flyttet inn i nyoppført hus for under en måned siden og alt er ikke helt på stell enda, for å si det forsiktig. Så viss vi kunne tatt det et annet sted hadde det vært flott. Etter 2000 er best for min del.

Jeg bor ikke i Ålesund lenger, men drar til hjemtraktene en tur 1. oktober, og har ikke returbillett ennå. Tenkte dog å dra nedover igjen rundt 6-7 okt.

Er gjerne med om noe i mellom passer :)

Det er jeg med på! Må være i oktober. Dåp på sistemann denne helgen og golftur neste helg.

@Bernhard Tødenes vil sikkert også, kanskje du vil høre om din kollega Knotten vil hive seg på?

Av alle ting i verden har jeg pub i kjelleren på huset mitt, så det er et alternativ også om vi sliter med lokaler.

EDIT: @Consensus sier sentrum, støtter den.

• Liker
Reaksjoner: Bernhard Tødenes
Det er jeg med på! Må være i oktober. Dåp på sistemann denne helgen og golftur neste helg.

@Bernhard Tødenes vil sikkert også, kanskje du vil høre om din kollega Knotten vil hive seg på?

Av alle ting i verden har jeg pub i kjelleren på huset mitt, så det er et alternativ også om vi sliter med lokaler.

EDIT: @Consensus sier sentrum, støtter den.

Dette er jeg med på! Jeg og unge herr Knotten har rimelig lik turnus, så jeg skal forsøke å samkjøre litt.

Ok. Skal vi finne en dato?

Jeg er småbarnspappa, men dette skal jeg få "fri" til.

- C

Så lenge det blir i oktober, er jeg åpen for alle datoer.. Men hadde vært deilig å legge det på en fredag.
3, 10, 17, 24, 31 oktober... Elsker TS, men mulig at det blir mer strømlinjet å ta dette på en facebook gruppe?