GTG Ålesund - 21 november

Hvilken dato passer best for deg?

• 7. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 14. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 21. november

Stemmer: 3 60,0%
  • 28. november

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    5
Da var GTG Ålesund over for denne gangen og selv om to av deltakerne måtte melde avbud i siste liten har vi hatt en kjempekveld! :) Klokker og pizza stod på menyen, og jeg vil gjerne sende en takk til @torode for at han stilte med lokale.

Jeg hadde tatt med skikkelig kamera, men greide selvfølgelig å glemme batteriet. Det får derfor duge med iPhone-bilder:

921A8A5A-6C69-4CD4-8069-F4E3F6CD16A4_zpspo9hug3n.jpg

5D45695F-48BC-46B7-90DF-07539F8D630F_zpsswhztakb.jpg

Denne var overraskende kul. Satt godt på armen :D

169548CC-324B-47C9-B41D-BC9A960BFEB8_zpsqmgfqzhj.jpg

Huff, merker jeg et svakt sub-savn?:confused::rolleyes:

E5398FAE-1BDE-4DF3-AB8E-D6B9ABE0CDE6_zps5hh0hfx6.jpg

Fikk øynene opp for Helson. Gjennomført solid. Sikkert en ypperlig beater.

6139B762-F318-4967-8F8D-08635AC966B0_zps10h74qab.jpg

Dette er virkelig et rålekkert ur. En av begivenhetene i kveld:)

894231B2-F393-4321-BD5B-24A86723536B_zps8pnruwza.jpg

Kjenner det rykker fælt i kjøpefoten av panerai-feberen som herjer her på sonen. Etter å ha hatt denne på armen en stund er jeg overbevist om at 44mm går utmerket på min arm. Konklusjonen er at en Pam må inn i samlingen:eek:

D06CBC24-7EEE-440E-A4AF-91678CAAAA88_zpsxsvlvnxo.jpg

328B526A-D30D-4054-8F36-4173A5FB58C3_zpsxa7ihyhj.jpg

Igjen, takk til @rkjersem og @torode for en hyggelig sammenkomst :)

Redigert av en moderator:
Var veldig hyggelig folkens, håper dere ikke ble lei av alle flippehistoriene mine tilbake fra da jeg var flipper :cool:

Er vel fare for at det ender opp med å bli en dyr kveld for meg også etterhvert, men du hører ikke at jeg klager :cool:

Den blir nok dyr for meg også. Vips så var LLD'en lagt ut for salg. Dere har dårlig innflytelse på meg!:rolleyes::cool:

Kjekt at det blir unboxing, Torstein! Ser frem til å titte nærmere på den en gang:)

Haha, ja, fra den gangen du var flipper, @rkjersem? Helt tilbake til forrige uke!?:rolleyes: Fra spøk til alvor. Et nydelig ur du vurderer. Håper det blir kjøp!

Hei! :)

Husker vi pratet om å ha et GTG nå på nyåret forrige gang, og tenkte derfor å sjekke interessen her før jeg oppretter en egen tråd.

Jeg har anledning til å huse en liten gjeng klokkegærninger hjemme hos meg både fredag og lørdag, uke 7 og 8. Det vil si 14, 15, 21 og 22 februar. For min del spiller det ingen rolle om det blir fredag eller lørdag, så om det er interesse for dette er det bare å kommentere hvilken ukedag som passer best. Jeg kan deretter opprette en ny tråd med poll for avstemming mellom f.eks. to dager.

Tar meg den frihet å "tagge" de som var med, eller var interessert forrige gang.

@rkjersem
@KarlFr
@torode

Skjer store ting på hjemmfronten med planlagt ankomst 15 februar, så den helga tror jeg utgår for meg.
Spørs hvordan tilstandene er hjemme, men om jeg slipper ut så kan helga etterpå være et alternativ :)

oj, ett kjempekul initiativ:D Det er desverre vinterferie i Ålesund skolene 17-23 feb så det passer desverre ikke da med unger og ski som må prioriteres på noe fjell, men alle andre dager er aktuelle :cool:

Kunne en ukedag vært å foretrekke istedenfor? Jeg valgte fredag og lørdag på grunn av fri dagen etter, men det er jo ikke et problem å heller avslutte litt tidligere. Hadde vært kjekt om vi fikk samlet flest mulig :)

Hvis vi venter til tidlig mars har vi mulighet til å få med minimum en til. Han er bortreist på jobb nå, men var interessert (og ikke minst har han mye lekkert) :)

Jeg blir borte fra 26. februar til rundt midten av mars. Har heller ikke anledning til å være hos meg etter dette, men vi kan gjerne utsette det til jeg er hjemme igjen om det er ønskelig f.eks. og møtes på et utested eller et annet lokale?

Godt tiltak! Jeg er her hele uka og har ferie. Er i utgangspunktet med nesten når som helst, men må ta forbehold om at jeg må dra til fødeavdelingen på kort varsel! Konemor har termin 11.7.

Jeg er dessverre på jobb i Shetlands-området frem til slutten av juli..:(

Som om ikke hjemlengselen var stor nok fra før av, vil jeg i tillegg gå glipp av mini-gtg!:eek: Håper dere får til noe. Husk bilder til oss som ikke kan delta!

Jeg skal "hjem" til Ålesund helgen 18-21 juli hvis noen er i området da..

Har ikke oversikt over høstens tur(er) nordover, men passer det, tar jeg mer enn gjerne turen! Meget hyggelig sist! :)