GTG Ålesund - 4 juli

Da var bord reservert på en av byens utesteder. Klokkeslett blir i i halv sju-sjutiden :)

De som ønsker å være med: Send meg en pm så får du vite sted :)

Nå som du har noe håndfast. Kommer du, @Minuteman? :D

Redigert av en moderator:
I'll be there.

Drar herfra torsdag morgen og kommer enten til å losjere meg inn hos en av kjerringas slektninger eller aller helst på et hotell i byen.

Artig om noen andre fra østlandet ble med. Det er en flott mc-tur med massevis av alternative ruter. Jeg nevner Romsdalen, Geiranger, Trollstigen, Sognefjellet osv.

Hva tror du @iron-man? Vi møtes på mc i Gudbrandsdalen og sparker inn racergiret derfra ...

I'll be there.

Drar herfra torsdag morgen og kommer enten til å losjere meg inn hos en av kjerringas slektninger eller aller helst på et hotell i byen.

Artig om noen andre fra østlandet ble med. Det er en flott mc-tur med massevis av alternative ruter. Jeg nevner Romsdalen, Geiranger, Trollstigen, Sognefjellet osv.

Hva tror du @iron-man? Vi møtes på mc i Gudbrandsdalen og sparker inn racergiret derfra ...

Supert! :D

Ser for meg det er flott å kjøre mc gjennom Geiranger! Det blir nok en fin tur:) Bare si fra om du trenger tips til hotell osv.

Her er det bare å hive seg med folkens!

Det blir muligheter for å kjøpe mat på GTGen. Fint om de som er interessert i det sender en PM til Marius M eller meg :)

Her er det bare å hive seg med folkens!

Det blir muligheter for å kjøpe mat på GTGen. Fint om de som er interessert i det sender en PM til Marius M eller meg :)

Tar det for gitt at jeg ikke må sende PM om jeg er interessert i å kjøpe druebasert musserende ;)

Edit: Hvor mange kommer egentlig? Jeg drar til Ålesund ens ærend for GTG og det hadde vært hyggelig om det dukket opp så mange som mulig.

Druebassert musserende er obligatorisk i Ålesund :)

Tar det for gitt at jeg ikke må sende PM om jeg er interessert i å kjøpe druebasert musserende ;)

Edit: Hvor mange kommer egentlig? Jeg drar til Ålesund ens ærend for GTG og det hadde vært hyggelig om det dukket opp så mange som mulig.

Dersom @Timekeeper følger opp sitt eget forslag om å flytte datoen, så er altså deltagerlisten slik:

Torode
Marius M
Timekeeper
Minuteman

Det hadde vært sabla hyggelig om det hadde kommet et par til, men om folket ikke kjenner sin besøkelsestid så får vi kose oss som best vi kan, vi fire som kommer.

Edit: @Havvo - hvordan blir det med deg?

Tror deltagerlisten er slik som du ramset opp nå. Har enda et lite håp om 1-2 personer til, men tror vi kan forberede oss på at det bare blir vi fire. Det skal nok bli en kjekk kveld uansett! :)

EDIT: Er du i byen, @famyklebust?

Heisann Minute: jeg må nok være hjemme i Bergen i pappaperm og passe småen. Hadde er lite håp om at de skulle slutte med amming før denne datoen, så jeg kunne hive meg i bilen med småen, men han satt seg på bakbena for et par dager siden når vi prøvde å snyte han for denslags..:)

Godt å høre, Timekeeper! :)

Jeg har ikke fått svar av deg på pm'en jeg sendte. Har du fått den?

Pokker, dere er et par uker for tidlig ute. Skal på vår sedvanlige lange sommerferie til svigers da, og en gtg hadde vært perfekt. Jaja, får ta det igjen. Ps, prøv å få med @KarlFr - om ikke alle klokkene gikk da han kjøpte seg ny bil.

Dama skal på hyttetur i helgen og jeg har en kompis ute på godøya eller hva det heter. Mye saud der hvertfall.
Hvilke fly tar du Timekeeper? Mulig jeg kaster meg på et fly på torsdag og jeg har skikkelig flaks med jobbmengdene den dagen. Hvor lang tid bruker man fra flyplassen og til sentrum med buss?

Pokker, dere er et par uker for tidlig ute. Skal på vår sedvanlige lange sommerferie til svigers da, og en gtg hadde vært perfekt. Jaja, får ta det igjen. Ps, prøv å få med @KarlFr - om ikke alle klokkene gikk da han kjøpte seg ny bil.

Kjedelig at det ikke passer, @sjuli_123. Ser at KarlFr ikke har vært innlogget siden mars, så det er vell heller lite sannsynlig at han oppdager denne tråden før torsdag. Men takk for tips! :)

Dama skal på hyttetur i helgen og jeg har en kompis ute på godøya eller hva det heter. Mye saud der hvertfall.
Hvilke fly tar du Timekeeper? Mulig jeg kaster meg på et fly på torsdag og jeg har skikkelig flaks med jobbmengdene den dagen. Hvor lang tid bruker man fra flyplassen og til sentrum med buss?

Det hadde vært kjempeflott om du tok turen, @Entropy! :) Hehe, Godøya er korrekt ja.

Det tar 15 minutter med bil, så jeg vil tippe rundt 20-25 minutt med buss. Jeg skulle gjerne plukket deg opp på flyplassen, men jeg jobber til 18:00 denne dagen..

Det hadde vært topp @Entropy
Tror flybussen tar en drøy halvtimes tid. Håper du får det til - vi må tydeligvis hjelpe til litt rundt i distriktene om det skal bli noe av disse GTG-ene.

Kanskje vi skulle samlet noen av oss stamgjestene på Champaneriet og legge ut på en omfattende road-trip. Tønsberg - Grimstad - Kristiansand - Stavanger - Bergen - og derfra med Hurtigruta nordover det ganske land. Innlandsfylkene får vi ta som et lite nachschpiel. Vi får gjort mye på et par ukers tid. Det blir som et slags korstog med innlagte vekkelsesmøter (gtg) i den norske periferien.

Tror dere fankern ikke at jeg fikk problemer med bakbremsene på pølsevogna. Stål mot stål så det holdt. Normalt ikke noe problem uten bakbremser på en MC, men med integralbremser kan man ikke unngå at bakbremsene aktiveres i noen grad. Klosser og skiver må byttes. Deler er ikke på lager og ventetiden på verkstedet er bortimot to måneder. Ålesundturen henger i en tynn tråd. Jeg fortalte verksmesteren at dette ikke var et spørsmål om liv og død, men noe langt viktigere - og i ettermiddag ble pølsevogna plassert på løftebordet og det siste jeg så var at verkstmesteren fikk på seg kjeledressen og kastet seg over jobben.

Ålesund, here we come!

Edit: Ser at Entropy har fått et bedre og mer presist svar allerede

@Entropy
Her må du gjøre en ekstraordinær innsats og representere Østlandet solo.

Det har kommet opp noe helt spesielt i tilknytning til jobben, og jeg må dessverre kansellere turen. Jeg har sendt en PM til Marius med nærmere forklaring - uten at det gjør saken noe bedre, og jeg er oppriktig svært lei meg for at jeg ikke får reist i morgen. Sykkelen ble ferdig i ettermiddag og bagen er pakket med klokker og det hele.

Håper at Ålesunderne fortsatt gjennomfører og at de i god TS-ånd utbringer en skål for oss som ikke kom ...

Har svart på pm nå, @Minuteman.

Virkelig synd at du ikke kan komme:( @Entropy, du er hjertens velkommen! Og solo blir du ikke. Timekeeper kommer jo:D