GTG Ålesund - 4 juli

Jepp, jeg vil si det er 50-50 sjanse nå. Fikk Mail fra revisor idag om at han trenger noen dokumenter i morgen, så må stresse litt i morgen med noen signaturer osv i tillegg til et kundemøte.

Edit; ser at 1500 flyet til Norwegian er utsolgt, og kun to plasser ledig på 17 flyet til SAS.

@semmern hvor lang flyvning er det med sessna? Gira på GTG?

Redigert av en moderator:
To plasser er da rikelig? ;):rolleyes:

Men fra spøk til alvor. 50-50 sjanse er jo bedre enn ingenting! :) Skriv i tråden eller send meg en pm i imorgen når du vet noe sikkert da! Burde ringe utestedet og gi dem et nøyaktig antall deltakere:)

Jepp, jeg vil si det er 50-50 sjanse nå. Fikk Mail fra revisor idag om at han trenger noen dokumenter i morgen, så må stresse litt i morgen med noen signaturer osv i tillegg til et kundemøte.

Edit; ser at 1500 flyet til Norwegian er utsolgt, og kun to plasser ledig på 17 flyet til SAS.

@semmern hvor lang flyvning er det med sessna? Gira på GTG?

I underkant av et par timer..hadde vært fett, men flyet er opptatt i morgen :(

Ok, da blir jeg nødt til å kaste meg dessverre. Ønsker dere uansett En tropisk (entropysk) stemning !

Dere plikter å fotografere og publisere mest mulig;)

@Marius M Jeg raller nok dessverre fremdeles rundt i England, og er ikke tilbake i Ålesund før på mandag. Skulle veldig gjerne vært med om jeg var i området, men vi får ta en rain check.

Et lite stemningsbilde :D

null_zpsb195a30e.jpg

Kort fortalt har vi hatt en kjekk kveld med god mat, god drikke, mye klokkeprat og selvfølgelig en del tafsing :cool: Her kommer en del bilder!

5 X Rolex :cool:

null_zpse149cc58.jpg

2 X Sea-Dweller :D

null_zps3afe7f48.jpg

null_zpsc5e0ff61.jpg

For en nydelig sak!

null_zps6045a140.jpg

null_zpsd0eff9de.jpg

44 mm er vell ikke for stort?

null_zps0d11a691.jpg

Mer rolex :D

null_zps069dbc93.jpg

null_zps9fff71cb.jpg

null_zpsf2231270.jpg

En gang!

null_zps5914670a.jpg

Til dere som lurte så var jeg nok vekkreist på ferie denne dagen, hadde det ikke vært for dette så hadde jeg selvsagt deltatt :)

Spottet en Rolex på rubber i dag på en ansatt på Devoldfabrikken i Ålesund.

Dette må vel være en her inne?:)

Det var nok meg du:) Artig å bli spottet! Var du innom butikken?

Jepp. Du hjalp meg med å kikke på dress. Du var overbevist om at jeg måtte få den spesialsydd pga mine "røslige" armer, haha:)

Like før jeg skulle kommentere klokken men syns d blei lit kleint da jeg hadde med meg en kompis som ikke deler den samme klokkeinteressen, hehe:)

Takk for god service forresten:)

Jepp. Du hjalp meg med å kikke på dress. Du var overbevist om at jeg måtte få den spesialsydd pga mine "røslige" armer, haha:)

Like før jeg skulle kommentere klokken men syns d blei lit kleint da jeg hadde med meg en kompis som ikke deler den samme klokkeinteressen, hehe:)

Takk for god service forresten:)

Haha, jøss! Var det deg? :eek:

Ja, såpass bredskuldret og trent som du var, går du nok ikke inn i en vanlige sized dress uten tilpasning. Men en mann som jakter patek har da råd til skreddersydd?:cool: Fra spøk til alvor, neste gang du er innom er det bare å kommentere i vei, så slår vi av en liten klokkeprat :) Utrolig nok la jeg ikke merke til om du bar klokke. Vanligvis er det det første jeg ser etter:p

Haha, jøss! Var det deg? :eek:

Ja, såpass bredskuldret og trent som du var, går du nok ikke inn i en vanlige sized dress uten tilpasning. Men en mann som jakter patek har da råd til skreddersydd?:cool: Fra spøk til alvor, neste gang du er innom er det bare å kommentere i vei, så slår vi av en liten klokkeprat :) Utrolig nok la jeg ikke merke til om du bar klokke. Vanligvis er det det første jeg ser etter:p

Det var nok fordi jeg ikke hadde noen, skulle rett på squash trening og da lå klokken igjen hjemme:)

Neste gang slår vi av en prat:)