GTG Bergen Oktober 2010

Medlem
8. mars 2010
Innlegg
3.475
Sted
Over fjorden
Heisann!

Har tenkt en stund på at det hadde vært artig å samle en gjeng i Bergen for å preike om og se på klokker.
Er ikke helt sikker på hvor mange Bergensere vi er her, så får vel ta og lodde stemningen litt.

Kunne du tenke deg en slik samling? Svar på tråden!

Jeg tenker alt fra klokker og kaffe på en cafe til å samles på en resturant for litt mat og klokkepreik. Vi gjør det akuratt så komplisert eller lett som vi føler for det!

-Kristian

Update:
Vi møtes for lunch i Bergen.

Tid: Lørdag 16. Oktober fra klokken 14.00 til vi går hjem
Sted: Sentrum, nærmere informasjon per pm når det nærmer seg
Meldt interesse:
meg selv
Magnus
K-man
adio
Sinn
olemol
Audemars + 1 følge
Arild
jayeff + 1 følge
 
Har tenkt på dette en stund selv, så bra at noen tar ansvar ;) Vi burde no være nok bergensere her til å få til et skikkelig GTG? Det hadde jo gått ann å "stjele" opplegget til stavanger gjengen med et rom på egon feks? Mener de har slikt her i byen og...
 
Var med på et GTG i Bergen i februar. Var et kjekt og sosialt møte med likesinnede. Count me in!
 
Har tenkt på dette en stund selv, så bra at noen tar ansvar ;) Vi burde no være nok bergensere her til å få til et skikkelig GTG? Det hadde jo gått ann å "stjele" opplegget til stavanger gjengen med et rom på egon feks? Mener de har slikt her i byen og...

Det syntes hvertfall jeg var en god idé!

Da er vi 3 stykker! ;)
 
Okey.
Jeg foreslår Lørdag 16. Oktober.

Da kan vi f.eks møtes kl. 13-14 et sted i sentrum. Ta en lunch og en kopp kaffe sammen.

Jeg ordner sted vi kan være. Informerer så de som har meldt sin interesse per pm om hvor vi møtes. Fikk et tips om at det ikke var lurt å anonsere møtestedet offentlig.

Tips om hvor det er kjekt å treffes mottaes gjerne!

Oppdatert 1. posten.
 
16 skal jeg tilfeldigvis til bergen faktisk. Er der hele den helgen! så jeg kommer garantert innom hvis det blir noe av :)))
 
Deal ;) godt mulig jeg kommer sterkt bakfull men :p skal besøke min beste kompis som studerer i byen... :mrgreen:
 
Hehe, bakfull går fint det bare du har klokke med deg! :)
Hehe, siste klokken er solgt, av de fine. og den som står på trappene inn døra skal først en tur til bjerke for service av selger. Så den får jeg neppe før GTGn. Men skal klare å finne noe brukbart å ta med :p

Det gjør jo ingenting, kan ta en pils å reparere litt da ;)

Jessør, let's do it! skål:cool:
 
Hehe, siste klokken er solgt, av de fine. og den som står på trappene inn døra skal først en tur til bjerke for service av selger. Så den får jeg neppe før GTGn. Men skal klare å finne noe brukbart å ta med :p



Jessør, let's do it! skål:cool:

Jeg stilte aldri krav til kvaliteten på klokken! :p
Det er interessen som er poenget, ikke prislappen! ;)
 
Hva tenker vi om klokkeslett?

Dagtid? Ettermiddag/kveld?

Sånn umiddelbart tenkte jeg å treffes for kaffe/lunch rundt 13-14 slik at alle er fri til å bruke lørdagskvelden til hva de selv måtte ønske. Noen som har noen andre tanker?
 
Hmm... Lenge siden jeg har vært i Bergen... Kanskje jeg skal legge turen dit denne dagen?