GTG Bergen Oktober 2010

Da har de av "barna" som trengte det fått seg et bad og er klare for Bergen GTG :)

2010-10-15200746.jpg
 
Det er i morgen, ikke sant?

Ta masse bilder for oss som ikke hadde anledning til å bli med :)

Kos dere! :D
 
Nå sitter jeg her. Rundt et bord med 11 ledige stoler. Er vel slik ar "verten" skal komme 10 minutter før. Får satse på at det ikke tar for lang tid før jeg får selskap!
 
Nå sitter jeg her. Rundt et bord med 11 ledige stoler. Er vel slik ar "verten" skal komme 10 minutter før. Får satse på at det ikke tar for lang tid før jeg får selskap!

Se å få lagt ut noen bilder!!!
 
Jeg må bare få kommet meg hjem først :) Bilder kommer i løpet av ettermiddag/kveld. Litt avhengig av hvor voldsomme fergekøene blir. Sitter på første fergen nå...
 
Jeg må bare få kommet meg hjem først :) Bilder kommer i løpet av ettermiddag/kveld. Litt avhengig av hvor voldsomme fergekøene blir. Sitter på første fergen nå...

Etter all den vinen til maten i går fant jeg ut at det var en god idé og gå videre på fest. Sitter i godstolen og har med en nok med hodepinen her nå.. :D

Legger forresten all skyld hos deg! :p

Jeg har vel 6-7 bilder... Glemte på en måte kameraet etter hvert som klokkene kom på bordet.... :rolleyes:
 
Bilder fra Bergen GTG 2010

Her følger noen bilder fra GTG :)

Flott klokkebord
DSC_0032.jpg

DSC_0034-1.jpg

DSC_0035-1.jpg


Reverso
DSC_0040.jpg


Ny og eldre utgave av Omega
DSC_0044-1.jpg

DSC_0045-1.jpg


Swiss Army
DSC_0051-1.jpg


Kanskje GTGs kuleste klokke?
DSC_0056-1.jpg


AP i titan
DSC_0058-1.jpg


Milgauss GV (på skinn...)
DSC_0061.jpg


Longines
DSC_0062.jpg


Mer klokkebord og prøving av klokker
DSC_0063-1.jpg

DSC_0065.jpg


Zenith El Primero
DSC_0070.jpg


Seamaster GMT
DSC_0072-1.jpg


14060 "med og uten tekst"
DSC_0082.jpg


Klokker og kamera (en god kombinasjon) :)
DSC_0085.jpg


GTGs største klokke (sammen med en Explorer 39mm)
DSC_0093.jpg


Plutselig dukket det opp en urmaker med mye gøy i sekken :)
DSC_0094.jpg

DSC_0097.jpg

DSC_0101.jpg


Jeg hadde med seg en give-away fra Lervik ur, men det var ingen som ville ha den... Kjipe j.....
DSC_0102.jpg


IWC Seven Days
DSC_0104.jpg

DSC_0107.jpg


Jeg "kjedet" meg litt mot slutten og endte opp med å ta bilder av noen av mine egne klokker...
DSC_0111.jpg

DSC_0114.jpg

DSC_0115.jpg

DSC_0116.jpg

DSC_0117.jpg

DSC_0118.jpg


Det ble en meget bra GTG med mange flotte og interessante klokker :) Absolutt verdt min tur fra Stavanger!
 
Etter all den vinen til maten i går fant jeg ut at det var en god idé og gå videre på fest. Sitter i godstolen og har med en nok med hodepinen her nå.. :D

Legger forresten all skyld hos deg! :p

Jeg har vel 6-7 bilder... Glemte på en måte kameraet etter hvert som klokkene kom på bordet.... :rolleyes:

Vel, tror ikke de 2 flaskene med vin du og jeg satte til livs på Banco Rotto er skyld i hodepinen din ;)

Få opp bildene dine da!