GTG Bergen Oktober 2010

Hei

Ønsker gjerne å delta, K-man skrøt veldig av dette sist gang.

Heisann!
Har tenkt en stund på at det hadde vært artig å samle en gjeng i Bergen for å preike om og se på klokker.
Er ikke helt sikker på hvor mange Bergensere vi er her, så får vel ta og lodde stemningen litt.

Kunne du tenke deg en slik samling? Svar på tråden!

Jeg tenker alt fra klokker og kaffe på en cafe til å samles på en resturant for litt mat og klokkepreik. Vi gjør det akuratt så komplisert eller lett som vi føler for det!

-Kristian

Update:

Tid: Lørdag 16. Oktober
Sted: Sentrum, nærmere informasjon per pm når det nærmer seg
Meldt interesse:
meg selv
Magnus
K-man
adio
Sinn
olemol
 
Pokker! Typisk nok har jeg vakt på redningsskøyta denne dagen :(

Vi får ta det ved neste anledning :)
 
Skjønt, nå åpner det seg kanskje en mulighet likevel, da RS muligens skal på verksted..
 
Da blir vi en hel del jo :) Rousp: har du noen forslag til hvor det kan være? Jeg er ikke veldig kjent i Bergen :(
 
Svarte.. Jeg må muligens bort i helgen.. Skulle det komme til at vi er tom for plass så kan jeg bli fjernet fra listen over de som kommer. Jeg vet ikke om jeg skal reise eller ikke før tett opp til GTG :(
 
Svarte.. Jeg må muligens bort i helgen.. Skulle det komme til at vi er tom for plass så kan jeg bli fjernet fra listen over de som kommer. Jeg vet ikke om jeg skal reise eller ikke før tett opp til GTG :(

Så lang er vi 10-11 stk. Så det burde gå fint. Men ser det når det nærmer seg. Gi en lyd med hva du gjør når det nærmer seg da. :)
 
Om noen av dere har en (Omega) mesh på 20mm hadde det vært kult om dere tok den med! :p

Vil gjerne prøve det på to klokker jeg tar med! :mrgreen:
 
Omega mesh har jeg ikke, men jeg tar med meg mitt siste innkjøp slik at det blir en offisiell unboxing under GTG i Bergen :) Stikker en liten tur innom Lervik ur på veien opp og henter en klokke jeg har ønsket meg en stund :)
 
Omega mesh har jeg ikke, men jeg tar med meg mitt siste innkjøp slik at det blir en offisiell unboxing under GTG i Bergen :) Stikker en liten tur innom Lervik ur på veien opp og henter en klokke jeg har ønsket meg en stund :)

Wohoo! :cool:
Det blir min første offesielle unboxing. ;)
 
Omega mesh har jeg ikke, men jeg tar med meg mitt siste innkjøp slik at det blir en offisiell unboxing under GTG i Bergen :) Stikker en liten tur innom Lervik ur på veien opp og henter en klokke jeg har ønsket meg en stund :)

Jøss, ikke dårlig! Det gleder vi oss til :)
 
Omega mesh har jeg ikke, men jeg tar med meg mitt siste innkjøp slik at det blir en offisiell unboxing under GTG i Bergen :) Stikker en liten tur innom Lervik ur på veien opp og henter en klokke jeg har ønsket meg en stund :)

OMG! dette blir spennende ! :)