GTG i Lillestrøm eller Oslo?

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Sted
Rælingen
Hei alle sammen!

Jeg er fersk her, men har allerede blitt ganske hekta! Det er ikke mange i min omgangskrets som helt skjønner hvorfor jeg har klokkedilla (bortsett fra min far, som jeg har diagnosen arvet det av). Kunne vært hyggelig med en liten GTG med andre likesinnede, der jeg kunne lært litt, tittet litt, og fått nye bekjentskaper.

Noen som ble fristet nå?

MVH Thomas :)

Du kunne jo ta en tur på et av de månedlige møtene til NURK. Hygglig folk, som alle er interessert i klokker.

Redigert:
Hyggelig initiativ!
Det er vel nurk på førstkommende mandag?da kan ikke jeg, men send gjerne pm om det skjer noe

Hyggelig initiativ!
Det er vel nurk på førstkommende mandag?da kan ikke jeg, men send gjerne pm om det skjer noe

Skal sende deg en PM om det plutselig blir litt fler som melder sin interesse ;)
Anyone?
Dette kunne blitt en hyggelig aften!

Thomas

Er som oftest ikke vond å be hvis det er noe klokkerelatert, så bare å sende en PM hvis det skjer noe :)

Da sender jeg en PM til de som melder interessen sin her, så tar vi det derfra.
Skrik ut alle som vil joine :)

Og kom gjerne med forslag til bra steder vi kan samles. Bestemmelsen skjer på pm, man vet aldri hvem som titter :cool:

Är gärna med i loopen på PM om tid och plats, törs inte lova nåt med store og små å ta hensyn til i heimen :)
(ser at jeg startet surfingen på svenske klocksnack.se og så hoppet over hit - språkvill it is!)

Hyggelig med litt oppslutning! Jeg venter litt til, så sender jeg ut en pm til de som har meldt sin interesse.
Hvis noen har forslag til lokasjon, kom gjerne med forslag. Kanskje et sted på litt lett servering; noe tapas eller lignende?

Jeg er også med! Men her må sikkerhet settes i høysete. Det er viktigere IMO enn tapas. Men olivia har jo vært great success før. Champagneria er jo også bra, kan spørre om å stenge av 2 etasje feks.

Heisann!

Det hender jo stadig at "kjernen" samles til gtg i Oslo, i Bergen har vi vært også. Det er selvfølgelig hyggelig å møte nye mennesker også, for ikke å snakke om klokkene deres.;) Nå har det desverre blitt slik at vi av sikkerhet/trivselsmessige årsaker ikke er like åpne om hvor og når som vi kanskje ønsker med tanke på "rekrutteringen" i gjengen. Mye foregår i SP, og resten på PM eller telefon. Det er mye bra folk blant klokkeentusiaster så jeg møter gjerne fler av dem.

Et gtg i Lillestrøm er jeg gjerne med på, vet om et par andre i det nabolaget som sikkert henger seg på også. Dere vet hvem dere er.:cool:

Thomas84: Foreslår at du skaffer deg et støttemedlemskap, og/eller utveksler PM/telefonnummer med et par av de interesserte her inne slik at et gtg kan spikres.

Godt initiativ btw, gtg er alltid morro!:)

edit; Oslo er like aktuelt for den saks skyld..

Vært veldig fornøyd med Champagneria de gangene jeg har vært der. God mat, god drikke, hyggelig personell. Angående sikkerhet så har jeg aldri følt meg utrygg når vi har sittet der, selvom det har vært andre folk i 2. etasjen også.

Jeg er også med! Men her må sikkerhet settes i høysete. Det er viktigere IMO enn tapas. Men olivia har jo vært great success før. Champagneria er jo også bra, kan spørre om å stenge av 2 etasje feks.

Selvfølgelig er sikkerhet viktig, derfor tar vi avgjørelse på tidspunkt og sted på pm. Tapas er inget must for meg, men tenkte det kunne være hyggelig med litt servering. Personlig føler jeg meg hjemme på litt "brunere" steder, men vi dropper Olsen på bryn ved denne anledningen.. hehe :)

Vært veldig fornøyd med Champagneria de gangene jeg har vært der. God mat, god drikke, hyggelig personell. Angående sikkerhet så har jeg aldri følt meg utrygg når vi har sittet der, selvom det har vært andre folk i 2. etasjen også.

Er vi mange nok så er det ikke noe stress. så lenge det ikke kringkastes på forumet hvor vi er. Kunne dog tenke meg å prøve et annet sted også, dessuten ser jeg ikke bort ifra at de blir litt lei av oss der oppe nå.:rolleyes:

Prøvde nettopp å sende ut en pm til dere som har meldt deres interesse, men fikk feilmelding på "for mange mottakere".
Prøver på nytt i morgen, for nå er det natta her i gården :)

Dette blir bra!

Er vi mange nok så er det ikke noe stress. så lenge det ikke kringkastes på forumet hvor vi er. Kunne dog tenke meg å prøve et annet sted også, dessuten ser jeg ikke bort ifra at de blir litt lei av oss der oppe nå.:rolleyes:

Kom gjerne med forslag til annet sted, er åpen for det :)