GTG-Oslo

Takker for en bra GTG med godt folk og flotte klokker! :) Super innsats av initiativtakere!
Skulle ønske jeg hadde muligheten til å være der lenger. Moro å se alle bilder i etterkant :D
 
Veldig bra dette her. Tusen takk @acnorway og @Klokkesamler og alle andre. Og så ender man opp med natt/frokostmat på Lorry som om man var en næringsminister. Glimrende!
 
Redigert av en moderator:
Takk for en glimrende kveld, flotte klokker og ditto folk.

Dette var stedet å være for den som lurer på slike hverdagslige ting som:

* Hvor tung er egentlig en helgull Rolex på lenke?
* Foretrekker jeg GMT Masteren min fra 69, 70, 72 eller kanskje 73? (Eller noe sånt, fritt fra en skrantende hukommelse.)
* Er 5980 finest med blå eller grå skive? Eller må man ha begge?
* Hvor la jeg sub'en min igjen? Pyttsan, denne var fin!
* Blir man hyggelig av å eie Speedy Alaska Project? Eller selges den kun til hyggelige mennesker? (3 av visstnok 4 eiere i Norge satt benket inne i et hjørne og utgjorde statistisk grunnlagsmateriale.)


Ellers (og jeg beklager den skandaløse bildekvaliteten):

@Olando, gidder du å lage en slik rem til meg? (Dette er en bestilling.) Avsindig tøff combo :)

IMG_20140201_211837_zps892a59bd.jpg


Jeg ble sittende en god halvtime i en mørk krok med @Tore sin JLC MUT Moon på armen og en tåre i øyekroken. Ren og pur perfeksjon, og min nye dressklokkefavoritt.

IMG_20140201_214152_zps45b59650.jpg


Selvfølgelig blir man hyggelig av å eie Speedy Alaska:mrgreen: Er ihvertfall en klokke som frembringer nesten orgasmiske godfølelser når man har den på hånda.
Ble jo litt tilfeldig at vi ble 3 eiere som ble sittende på kanten der sammen. Synd at vi ikke hadde samkjørt at vi skulle ta med hver våres. Hadde ihvertfall dratt opp mm. snittet på klokkene som var der:eek:

Takk for en fantastisk kveld! Avslutningen på Lorry ble også en fin avrunding på en perfekt klokke aften:D
 
Redigert av en moderator:
Noen av mine high-lights:

- 47mm Panerai ser nydelig ut live og sitter som et skudd på armen. Ikke minst var den California-modellen (var det den til @Gin?) veldig lekker. Ikke noe dill-dall der.

- Greit å vite hvilken klokke man skal ha neste gang man skal ut i rommet. Veldig kul den hvite Omegaen.

- Skiven til Hublot'en til @Kawatching er råkul.

- Angrer på at jeg aldri fikk sett PSM-en til @Juice (den var vel med?). Neste gang ...

- Masse hyggelige mennesker!
 
Redigert av en moderator:
Noen av mine high-lights:

- 47mm Panerai ser nydelig ut live og sitter som et skudd på armen. Ikke minst var den California-modellen (var det den til @Gin?) veldig lekker. Ikke noe dill-dall der.

- Greit å vite hvilken klokke man skal ha neste gang man skal ut i rommet. Veldig kul den hvite Omegaen.

- Skiven til Hublot'en til @Kawatching er råkul.

- Angrer på at jeg aldri fikk sett PSM-en til @Juice (den var vel med?). Neste gang ...

- Masse hyggelige mennesker!

@csabko

Den var med :)

Det var synd vi ikke fikk snakket mer sammen, du hadde jo med deg flere interessante ur som jeg gjerne skulle tatt en bedre kikk på. Neste gang! :)

Btw, PSM postet nettopp denne teaseren:

1040779_10152807011720639_922617158_o.jpg
 
Redigert av en moderator:
Ny Sommer GTG i Oslo!

Da har jeg booket rom i Oslo fra klokken 18. Lørdag 14 juni for en liten GTG.

Hvor er dette?
Det omtales ikke i den offentlige delen av Forumet. Send meg PM, så får du svar.
Skriv i emne feltet: Stedsspørsmål GTG Oslo
--------------------------------------
Det er 50 plasser.

Det blir vel første-mann?
Sender dere PM til meg så kan jeg ta det på liste
(Skriv i emne feltet: Deltagelse GTG Oslo)


Dette blir hyggelig!!!

:cool:
 
Det er bare å hive seg på!

Vi møtes på et trivelig Oslo-sted og holder et godt tak i tiden hele kvelden!

Det er fortsatt ledig plass!


:cool:
 
Flott tiltak med ny GTG i Oslo. Men det burde vært laget en ny tråd for dette arrangementet. For de som er nye på forumet kan det bli forvirrende med info av ny gtg over 20 sider ut i en gammel tråd for en tidligere gtg.

mine to cent...
 
Da har altså regnestykket for gårsdagen gått helt opp! Det viser jo at folkene som henger her inne er såpass ærlig og redelig at det er mulig å holde slike arrangementer :)

Må igjen få si tusen takk til alle som møtte opp i går! Og takk til alle sammen for Tidssonen-Klokkerullen som ble overrakt meg og @Klokkesamler for arbeidet rundt arrangementet. Jeg setter veldig stor pris på det! :) Spesielt takk til @Minuteman, som tok initiativet til denne påskjønningen og @Juice som donerte klokkerullene på vegne av alle sammen! Her følger et bilde av den eminente klokkerullen tatt i begynnende ikke-edruhet:

DSC_1569_zps7f2cae23.jpg


Så pøser vi på med det som ble tatt av bilder! Jeg husker jo aldri å ta bilde av alt jeg skulle tatt bilde av, men pytt pytt.. Noe snacks har ihvertfall blitt foreviget ;)

DSC_1530_zps30b75a8f.jpg




Kveldens åpenbaring var at jeg ikke lenger synes 47mm Panerai er for stort :eek:



Hvem sin Maurice Pontons S Diver er det?
 
Redigert av en moderator:
Bumper opp denne. Slik jeg har skjønnt det er det fortsatt en del plasser ledig for GTG i Oslo 14. Juni. Meld dere på til @petterhg! :)

537cbcb6d24c4b67f4abf0da57d76fed6a7578f0ba5332d088b86d6a3f152224.jpg
 
Redigert av en moderator:
Er dette interessant?

Hei alle!


Jeg har en bekjent i en kjent norsk nettavis som kunne tenke seg å vært med på GTG og kjøre en artikkel. Han ønsker å skrive en liten artikkel om oss(ikke personlig, men klokkegale). Jeg har snakket mye om klokker, hvordan type folk vi etc, og dette syntes de hørtes veldig spennende ut.


Jeg lurer da på om dere syntes det er greit? -Eventuelt om vi da selfølgelig kunne gassa ordentlig på, og fått med så mange som mulig for å virkelig vise oss fra vår beste side.

Thoughts?

@Fyrsten - Det hadde jo da også vært veldig moro om redaktøren også tok seg en tur :)
 
Redigert av en moderator:
Hei alle!


Jeg har en bekjent i en kjent norsk nettavis som kunne tenke seg å vært med på GTG og kjøre en artikkel. Han ønsker å skrive en liten artikkel om oss(ikke personlig, men klokkegale). Jeg har snakket mye om klokker, hvordan type folk vi etc, og dette syntes de hørtes veldig spennende ut.


Jeg lurer da på om dere syntes det er greit? -Eventuelt om vi da selfølgelig kunne gassa ordentlig på, og fått med så mange som mulig for å virkelig vise oss fra vår beste side.

Thoughts?

@Fyrsten - Det hadde jo da også vært veldig moro om redaktøren også tok seg en tur :)

@Klokkesamler

Det syns jeg høres ut som en veldig god idé. Be ham gjerne ta kontakt på jhh@tidssonen.no :)
 
Redigert av en moderator:
Flott. Da skal vi se om han rekker å få deltatt på første GTG. Holder dere opptadert, dersom han bekrefter at han skal komme ber jeg han ta kontakt med deg @Fyrsten.

Hvis ikke må vi jo bare holde et til seinere ;)
 
Redigert av en moderator:
Jeg fikk melding om prisjustering på PizzaBordet for GTG'n!

Der gikk prisen ned!
Nå; 199 pr person!

Det er ikke så galt!

:cool: