GTG-Oslo

Takk for kjempehyggelig kveld!

Altfor mange mennesker/ur på ett sted til å få hilst/tafset på alle. :mrgreen:

Gleder meg allerede til neste gang!
 
Tusen takk til alle dere som gjorde at dette ble en så fin kveld! Mye lekkert på håndleddene her:)
 
Takk for en aldeles fortreffelig aften! Utrolig mye flott å klå på, og mange flotte historier å høre! :)

Spesiel takk til de 2 som har fått dette til å skje!
 
Tusen takk til alle som gjorde dette til en helt fantastisk morsom kveld!
Dette var et minneverdig GTG med sykt fine klokker og minst like fine mennesker!

Skal få lagt ut det jeg har av bilder iløpet avf morgen :)

Ble dessverre sittende igjen med litt mer av regningen enn det som var forutsett.
Heldigvis lå¨ det en melding i innboksen min der det verste forsvant, men jeg mangler fortsatt betaling for følgende:
2 X Ægir Rallar (hva enn det er for noe)
4 X Hansa pils

Setter stor pris på om de som har glemt å betale for dette tar kontakt med meg så snart som mulig :)

Nå er jeg ikke heeelt edru enda så jeg beklager for evt skrivefeil :mrgreen:

Bilder kommer! ;)
 
Takk for en fin kveld alle sammen! Veldig kult at sånt arrangeres, og veldig gøy å få muligheten til å stikke innom! :)
 
Takk for en aldeles fortreffelig aften! Utrolig mye flott å klå på, og mange flotte historier å høre! :)

Spesiel takk til de 2 som har fått dette til å skje!

+1

Takk det samme, hyggelig å treffes igjen! Du må fortsette med klokkesamlingen slik at vi kan ta en pils på gtg om en to års tid. :D
 
Jeg meldte meg i utganspunktet på, men var nødt til å melde pass da noe annet måtte prioriteres.
Så imidlerdid at det ble en mulighet sent i kveld så tok meg en tur innom ved 01.00 tiden (ja, det var vel rundt da).
Fikk i det minste hilst på det lille antall mennesker som var igjen og fikk klå på noen flotte vintage rolexer:)

Etter hva jeg fikk høre hadde kvelden vært særdeles vellykket, neste gang anledningen byr seg SKAL jeg få til å oppleve dette i sin helhet.
 
Takker for en svært trivelig kveld igår.

Dessverre så må jeg ha glemt igjen stemmen min igjen i lokalet. Hvis noen finner den, vennligst ta kontakt på PM:cool:
 
Ble dessverre sittende igjen med litt mer av regningen enn det som var forutsett.
Heldigvis lå¨ det en melding i innboksen min der det verste forsvant, men jeg mangler fortsatt betaling for følgende:
2 X Ægir Rallar (hva enn det er for noe)
4 X Hansa pils

Setter stor pris på om de som har glemt å betale for dette tar kontakt med meg så snart som mulig :)

Nå er jeg ikke heeelt edru enda så jeg beklager for evt skrivefeil :mrgreen:

Bilder kommer! ;)

Hei og takk for en fortreffelig aften! Jeg måtte løpe litt i hytten og styrten, da jeg hadde, kremt.... noe dame-greier på gang. :) Og i den farten glemte jeg å betale for to Ægir, noe som jeg har hatt dårlig samvittighet for siden i går kveld. :eek:

Send meg en PM @acnorway hvordan du vil ha pengene, så skal jeg få gjort opp!

Jeg sier som Nixon: "I'm not a crook!" ;)

Utover det vil jeg si at klokkesamlere og klokkeinteresserte er myyyyye mer sosiale, smarte og fine å ha med å gjøre enn de fleste andre som går rundt og virrer på jordoverflaten. Mer GTG! Og god søndag!
 
Redigert av en moderator:
Hei og takk for en fortreffelig aften! Jeg måtte løpe litt i hytten og styrten, da jeg hadde, kremt.... noe dame-greier på gang. :) Og i den farten glemte jeg å betale for to Ægir, noe som jeg har hatt dårlig samvittighet for siden i går kveld. :eek:

Send meg en PM @acnorway hvordan du vil ha pengene, så skal jeg få gjort opp!

Jeg sier som Nixon: "I'm not a crook!" ;)

Utover det vil jeg si at klokkesamlere og klokkeinteresserte er myyyyye mer sosiale, smarte og fine å ha med å gjøre enn de fleste andre som går rundt og virrer på jordoverflaten. Mer GTG! Og god søndag!

"mekke dame"(som min yngre bror kaller det) på ett klokke GTG gir mange poeng i min bok! Hvordan en bortforklarer til henne at man ikke er helt gal kan jeg ikke forstå! :cool: KUDOS! :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
"mekke dame"(som min yngre bror kaller det) på ett klokke GTG gir mange poeng i min bok! Hvordan en bortforklarer til henne at man ikke er helt gal kan jeg ikke forstå! :cool: KUDOS! :mrgreen:

Det var et par "kjøpedamer" der nede, men de holdt seg viselig unna vår ende av lokalet. Neppe fordi de ikke trodde det var betalingsvillighet der inne. Tror heller det var for at de anser Thomas Quick som mer normal enn denne gjengen.

Takk for en uforglemmelig aften, gutter!
 
Får stemme i med SpaceCowboy. "I am nor a crook!", men det siste 4 Hansa er nok mine. Kan det ha vært noe tynn luft borte i sofaen der vi satt som gjorde noe med hukommelsen tro? :eek:

Spøk til side, har sendt PM. Relativt pinlig å stikke fra regninga. :confused:
 
Takk for en veldig hyggelig kveld alle sammen, og selvfølgelig spesielt til gutta som orget det hele! :)
 
Takk for en veldig hyggelig kveld og ikke minst takk for at folk er så utrolig flinke til å dele både klokker og historier med alle som er der. Fikk prøv mye fint og vet nok hva som må handles framover :)
 
Her kommer noen av mine bilder, tok nesten 200. 10 ble av ok kvalitet :p

















 
Takker for alle bildene. :) så ut som dere hadde en meget vellykket og kjekk kveld! Håper jeg kan være med neste gang bergen skal ha en gtg:)