Takk for en aldeles fortreffelig aften! Utrolig mye flott å klå på, og mange flotte historier å høre!
Spesiel takk til de 2 som har fått dette til å skje!
+1
Takk det samme, hyggelig å treffes igjen! Du må fortsette med klokkesamlingen slik at vi kan ta en pils på gtg om en to års tid.
Ble dessverre sittende igjen med litt mer av regningen enn det som var forutsett.
Heldigvis lå¨ det en melding i innboksen min der det verste forsvant, men jeg mangler fortsatt betaling for følgende:
2 X Ægir Rallar (hva enn det er for noe)
4 X Hansa pils
Setter stor pris på om de som har glemt å betale for dette tar kontakt med meg så snart som mulig
Nå er jeg ikke heeelt edru enda så jeg beklager for evt skrivefeil
Bilder kommer!
Hei og takk for en fortreffelig aften! Jeg måtte løpe litt i hytten og styrten, da jeg hadde, kremt.... noe dame-greier på gang. Og i den farten glemte jeg å betale for to Ægir, noe som jeg har hatt dårlig samvittighet for siden i går kveld.
Send meg en PM @acnorway hvordan du vil ha pengene, så skal jeg få gjort opp!
Jeg sier som Nixon: "I'm not a crook!"
Utover det vil jeg si at klokkesamlere og klokkeinteresserte er myyyyye mer sosiale, smarte og fine å ha med å gjøre enn de fleste andre som går rundt og virrer på jordoverflaten. Mer GTG! Og god søndag!
"mekke dame"(som min yngre bror kaller det) på ett klokke GTG gir mange poeng i min bok! Hvordan en bortforklarer til henne at man ikke er helt gal kan jeg ikke forstå! KUDOS!