Gull!

Det er ingenting som føles så bra som å ha gull på armen, husk på at en klokke er strengt tatt det eneste "smykket" en mann kan gå med. Ringer og halskjeder er for damer ;)

He he ikke helt enig med deg i dette , Det finnes mange flotte gullsmykker som passer menn
ringer er jo også noe de fleste menn går med(iallefall 1) ;)
Så at et enkelt smykke eller en ring ikke er for menn, er jo i min bok ikke helt sant.
men skjønner jo meningen din da,
Jeg er enig i at klokka er et av de veldig få aksepterte smykker en mann kan gå med
Når det er sagt har jeg alltid vært av den oppfatning av at klokker i helgull for det meste er harry og kun passer eldre skipsredere eller rappere.
Men i det siste har dette forandet seg, Og har selv vært veldig nære å slå til på en Omega seamaster m lenke i helgull ,og har sakte men sikkert forandret preferansene mine vedrørende min generelle mening om bruk av gullklokker.
Har den senere tid av og til flere ganger daglig tatt meg selv i å sikle på bildene av klokkene i helgull på nettsiden til Briljantwatches :D:D
drømmer sterkt om en PP eller en datejust i helgull
sp konklusjonen min er at for meg er gull bare helmax :)
kanskje en gang i fremtiden

Gullklokke gjør IKKE bæreren harry. I beste fall kan klokken i helheten bli harry fordi bæreren er det!

Ligger forresten en helt usannsynlig nydelig 1601 DJ i helgull på fræk rem på TTT nå. Kun 25k SEK. Her bør noen slå til!

Gullklokke gjør IKKE bæreren harry. I beste fall kan klokken i helheten bli harry fordi bæreren er det!

Ligger forresten en helt usannsynlig nydelig 1601 DJ i helgull på fræk rem på TTT nå. Kun 25k SEK. Her bør noen slå til!

Ja denne var sannelig pen!! 25 sek er vel 21 norske det...
En sånn som dress-/penur kunne jeg utrolig gjerne tenkt meg

SNC14387.jpg

DSC00998.jpg

Helt enig der langt på vei. Men det er også stor forskjell på gullklokker. Vanskelig å sidestille et Omega gullur fra 60-tallet på skinremm og en ny Breitling Chronomat med gull-lenke. Verre å komme unna harrystempelet med helgull Breitling. Og hvis du putter på noen diamanter i tillegg så er det vel bare arabiske sjeiker og amerikanske rappere som passer slikt. Nå forutsetter vi at det å være harry er en dårlig egenskap noe det nødvendigvis heller ikke er.

Helt enig der langt på vei. Men det er også stor forskjell på gullklokker. Vanskelig å sidestille et Omega gullur fra 60-tallet på skinremm og en ny Breitling Chronomat med gull-lenke. Verre å komme unna harrystempelet med helgull Breitling. Og hvis du putter på noen diamanter i tillegg så er det vel bare arabiske sjeiker og amerikanske rappere som passer slikt. Nå forutsetter vi at det å være harry er en dårlig egenskap noe det nødvendigvis heller ikke er.

Signerer den.

Høre jo ut som det reneste humbug, men hva vet jeg?

Det ble vel antydet at her var det en tasteleif ute å gikk. (manglet en 0) - noe som er mer 'fornuftig' pris.
En får vel ikke redigere prisen på finn-annonser eller?

(nå var det ikke 'toppmodellen' som linket til over her som lå ute, men mer en i prisskiktet $50k)