Gull!

Oioioi, det er ikke bare Rolex som har noen superlekre vintage kronografer i gull :D

tumblr_luxw5ljKti1qb2mc5o1_400.jpg

Enda en Day Date med bark-finish til salgs hos Jonny.. Den ser hakket mer sliten ut enn den forrige han solgte, selv om denne også ser grei ut.. Jeg hadde akkurat samme skive på Day Daten jeg hadde for noen år siden..
Bark2.jpg

Nei, det er ikke samme. Denne tilhører et annet forummedlem, og er i bedre stand enn den jeg hadde. En ganske fornuftig pris også, synes jeg!

Nei, det er ikke samme. Denne tilhører et annet forummedlem, og er i bedre stand enn den jeg hadde. En ganske fornuftig pris også, synes jeg!

Kjenner jeg får lyst å selge alle Rolexene mine og alle andre klokkene for å ende opp med å bare beholde denne ;)

Its a hard life :D

Noen her må kjøpe denne! Et fantastisk ur :D Jeg kan skive under på at helgull Sub er så deilig, så deilig.

Klokkebilder641-1.jpg

Noen her må kjøpe denne! Et fantastisk ur :D Jeg kan skive under på at helgull Sub er så deilig, så deilig.

Klokkebilder641-1.jpg

Egentlig så er det jo så harry og ubrukelig som det går an å få det. Men likevel så er det den stemmen i magen som sier "må ha det, bare må ha det" :)

Egentlig så er det jo så harry og ubrukelig som det går an å få det. Men likevel så er det den stemmen i magen som sier "må ha det, bare må ha det" :)

Det er akkurat den jeg kjenner på nå :) Kjenner at jeg virkelig har lyst på denne! Hvordan er muligheten for å legge om til sort skive og bezel? Vet det er relativt uproblematisk på nyere ur, men er urmakerne like behjelpelige på disse eldre modellene?

Da er den borte fra finn. Håper på unboxing på TS.....................
Godt den forsvant hvis ikke kunne sparekontoen gått på en smell.

Apropo gull... Hadde en 116718LN på labben her om dagen. Du verden så riktig det føltes!!
Man kan si hva man vil om gullrolex, og det er helt klart anledninger det ikke passer spesielt bra, men du VERDEN så riktig det er også ;)
Er bare å sette igang sparingen tror jeg.