jeg har ikke ord men det har denne selgeren: flere ord enn de fleste
norgeisk, altså.
norgeisk, altså.
Ja, da unngår du helt sikkert innbruddUbrukt flagg?
Det er vel i teorien brukt siden bildet viser det utslått...
Kunne gjort seg pent i flaggstanga på hytta det der.
Vis vedlegg 204635
https://www.finn.no/171890407
Jeg ble solgt da jeg leste blonder!Google translate?
Diameter 33 , uten blonder.....
Prisen er omsettelig.....
Og 750 liter gull...........
Omega Constelation Chronometer Automatic | FINN torget
klokken er etter full service tilbyr for salg et vakkert, klassisk, elegant sveitsisk klokke Omega sin opprinnelige stand - i en egen klasse. kjennetegn: etui: 750 liter gull (18k) stasjon: automatisk tilstand: veldig bra - (lette tegn på bruk) diameter: 33 mm (uten blonder) prisen er...www.finn.no
(5/10)
16 har lagt til som favoritt
Omega Constelation Chronometer Automatic
Til salgs
13 000 kr
klokken er etter full service tilbyr for salg et vakkert, klassisk, elegant sveitsisk klokke Omega sin opprinnelige stand - i en egen klasse. kjennetegn: etui: 750 liter gull (18k) stasjon: automatisk tilstand: veldig bra - (lette tegn på bruk) diameter: 33 mm (uten blonder) prisen er omsettelig
Synet mittHva er galt med denne?
Kult med glass-kronograf da. Hva nå enn det er.Gullkorn? Tja?
Ikke akkurat gullkorn men burde kanskje kostet på seg noen bedre bilder
blir vel ikke lett å få gode bud på denne.
Rolex klokke
Meget eksklusiv Rolex klokke selges. Klokken ble laget av en juveler i USA,som tok mesterbrevet på den. Derfor finnes det kun en i hele verden. Den har 3 dobbel så tykk lenke som en vanlig Rolex og er i 18 karat gull istedet for 14 karat,besatt med 24,3 karat diamanter. Selges for høystbydene...www.finn.no
(1/7)
Legg til favoritt
9 har lagt til som favoritt
Rolex klokke
Til salgs
Meget eksklusiv Rolex klokke selges. Klokken ble laget av en juveler i USA,som tok mesterbrevet på den. Derfor finnes det kun en i hele verden. Den har 3 dobbel så tykk lenke som en vanlig Rolex og er i 18 karat gull istedet for 14 karat,besatt med 24,3 karat diamanter. Selges for høystbydene. Klokken ble taksert for 1.500.000kr for 10 år siden(taksering følger med).
Eller Rolex caps ?https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=161806832 kan du tenke deg noe mer harry? Er som å gå med ferrari caps