Erik_SG
Støttemedlem
Kan nesten se ut som den i annonsen er pusset med pusseklut
Eller smergelpapir.
Kan nesten se ut som den i annonsen er pusset med pusseklut
Her er det en du kan få med en gang.Her kan du få kjøpt en Hulk til 250k. Fra 2014. Den kan sendes mot forskuddsbetaling. I tillegg får du da lov til å vente til november før du får den, ettersom det er da den er ferdig på service. Jeg er rett og slett målløs...
Vis vedlegg 211587
Vis vedlegg 211588
Her kunne man kommet med en litt morsom, men kanskje usmakelig kommentar om at vi er mange som håper at Bieber snart ikler seg tredressen. Men det ville jo vært ufint.Bieberinvistor.
Her kunne man kommet med en litt morsom, men kanskje usmakelig kommentar om at vi er mange som håper at Bieber snart ikler seg tredressen. Men det ville jo vært ufint.
@Kjors
Artig det der, siden akkurat samme uret med det S/N ble kjøpt av AD i 2017 og 110K var prisen i denne annonsen da: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=161790182
Imponerende etterforskningsarbeid. Her er det noe som lukter...
Her kan du få kjøpt en Hulk til 250k. Fra 2014. Den kan sendes mot forskuddsbetaling. I tillegg får du da lov til å vente til november før du får den, ettersom det er da den er ferdig på service. Jeg er rett og slett målløs...
Vis vedlegg 211587
Vis vedlegg 211588
Artig type. Men hvorfor har han latt sønnen sin på 8 år ha på seg klokken for å ta wristshot mon tro?Apropos sjarmerende annonsetekster
Richard Mille Felipe Massa
Denne klokken fikk mitt hjertet til å banke og lommeboka til å trygle om nåde. Mesterverket av Dominique Guenat og Richard Mille, vanskelig å sette en tekst på denne klokken, da dette er noe for seg selv og må oppleves. Richard Mille Felipe Massa model Ref RM011 AH TI/353, NO 637 Limited...www.finn.no
Vis vedlegg 211944
Vis vedlegg 211945
Noen som vil kjøpe?
Kanskje han her burde kjøre på 47mm isteden? Sikkert mye mer behagelig og sklir greit under skjorteermetArtig type. Men hvorfor har han latt sønnen sin på 8 år ha på seg klokken for å ta wristshot mon tro?
Sjekk datofont - jeg skal ikke ha æren av å være RM ekspert, men noe skurrer.Apropos sjarmerende annonsetekster
Richard Mille Felipe Massa
Denne klokken fikk mitt hjertet til å banke og lommeboka til å trygle om nåde. Mesterverket av Dominique Guenat og Richard Mille, vanskelig å sette en tekst på denne klokken, da dette er noe for seg selv og må oppleves. Richard Mille Felipe Massa model Ref RM011 AH TI/353, NO 637 Limited...www.finn.no
Vis vedlegg 211944
Vis vedlegg 211945
Noen som vil kjøpe?