- Medlem
- 2. mai 2011
Fint det følger med en kvittering for bytte av batteri på snaue 300kr, tenk om ny eier måtte påkostet slike dyre inngrep selv?
Bare to nuller for mye.. Sovnet sikkert på tastaturetHo ho, den var jo helt sheriffEr vel greit med en liten reality check der, ja
Ser ut som noen har lite å gjøre nå for tiden? 64 bilder av klokka!?
SJELDEN OMEGA CHRONOSTOP FOR SPORTSBIL SJÅFØRER MED GRØNN SKIVE RACING REIM | FINN torget
Nydelig 1970 - talls Vintage Omega Chronostop "Driver" i en nydelig grønnfarget skive som var en av tidens populære farger. Ideen er at man bærer klokken snudd, slik at skive kommer under håndleddet. Slik at når man holder i rattet i posisjon klokken 10:00 - og 14.00 eller annen stillig vil du...www.finn.no
Tja...
Omega tar innpå Rolex priser på reklameartiklerVintage Omega dobbelt dekker lenke boks
Selger en vintage omega dobbelt dekker lenke boks Har du masse lenker men ikke orden på lenkene så er denne boksen noe for deg Mål gennerelt på boksen er Utvendigt Bredde : 46cm Dybde : 26cm Høyde 5,5cm Innvendigt Topp etasje 10 stk lommer med mål Bredde 4cm x dybde 22cm Nedre etasje 3stk lommer...www.finn.no
Ja jeg synes Kevin er veldig optimistisk. Men det syntes jeg du var også, jeg måtte eventuelt vente 12-18 måneder når jeg tok kontakt med Bjerke. Mulig det sier mer om megNå er ikke jeg helt oppdatert på leveringstid på Tudor, men kan man ikke mer eller mindre ringe Bjerke i morgen og hente en før vi skriver oktober - for ca. 35 frognertiere? (Lurer bare på hvor optimist denne Kevin egentlig er...)
Tror nok dette er en av disse #partusenkroner #invistorene som kjøper og skal tjene noen slanter på returenNå er ikke jeg helt oppdatert på leveringstid på Tudor, men kan man ikke mer eller mindre ringe Bjerke i morgen og hente en før vi skriver oktober - for ca. 35 frognertiere? (Lurer bare på hvor optimist denne Kevin egentlig er...)
Jeg har ventet 14 måneder nå på min BB58 med 27 års kundeforhold.
But why...?«Er det mulig å få et bilde av baklokket?»
«Beklager, klokken har vært rammet inn de siste 50 årene»
Vis vedlegg 210923