Denne tipper jeg kom til verden via null venteliste og sterkt rabattert jomfrufødsel uten mva papirer.spørs på hvilken vei klokka kom til verden
Når festen er over og kredittkortet nærmer seg forfall...Ikke direkte klokkerelatert, men i sann Rolex-invistorånd.
Dom Perignon Champagne flaske eske kork 2008 | FINN torget
Selger elske, flaske og kork etter Dom Perignon Champagne 2008. 150kr per sett. Bare flaske fra 2008 (uten kork) 50kr per stkwww.finn.no
Må være rett etter at siste glass av musserende var fortært, selger altså "elske" au...Ikke direkte klokkerelatert, men i sann Rolex-invistorånd.
Dom Perignon Champagne flaske eske kork 2008 | FINN torget
Selger elske, flaske og kork etter Dom Perignon Champagne 2008. 150kr per sett. Bare flaske fra 2008 (uten kork) 50kr per stkwww.finn.no
"Speaking like a true invistor""Bestilte en Oyster Perpetual 39 i Oktober 2019. 15. september 2020 fikk jeg denne - en OP41 ettersom 39 hadde gått ut av produksjon. Etter en kort uke på armen har jeg konkludert med at klokken dessverre er for stor til meg."
Yeah, right.
Men stilen på finn-profilen tilsier at det er Moore Aldri møtt han og kjenner ikke navnet. Dessverre ikke aktiv her lengreOm initialene gjenspeiler navnet, er det ikke Moore. Men ja, sava så flott ur!
Ups, visste ikke at han var en smugler.Nei, han forsvant vel stille og rolig etter en heller uheldig runde med kemnervesenet og ur-import.
Men samlingen hans er/var fortsatt en av de flotteste på sonen.
Tja......Blander du ikke med Mogens nå? Dette er Moore sin annonse i hvert fall.....Har ikke hørt noe negativt om Moore...Nei, han forsvant vel stille og rolig etter en heller uheldig runde med kemnervesenet og ur-import.
Men samlingen hans er/var fortsatt en av de flotteste på sonen.
Tja......Blander du ikke med Mogens nå? Dette er Moore sin annonse i hver fall.....Har ikke hørt noe negativt om Moore...
Enig med @Genta For noen presentasjoner og bilder.
Moore er dømt for MVA-juks, og har ikke initialene som brukes i annonsen.
Og jeg tror begge nevnte herremenn har samme fornavn....
Også usikker på om mogens var smugler, hørte han sluttet med salg pga kjipe salgsopplevelser til truende kunder...
Jeps, jeg har ikke førstehåndskjennskap til hverken moore eller mogens’ historier.Han «forsvant» før min tid på TS, og jeg har bare hørt rykter. Liker ikke å viderebringe rykter, så hver og en får gjøre seg opp sin mening om storstilt salg av klokker med utenlandsk opphav...