chrbir
Støttemedlem
Skjønner godt han selger hvis han låner bort klokken til en haug med folk daglig.
«...hyssingene...» Jeg dauerDet jeg lurer mest på er hvordan er sånn kladdæis av en klokke ser ut på de hyssingene han har stikkende ut av overkroppen...
Det var jo ikke noe hyggelig sagt? Hva om Gaute er medlem her inne?Det jeg lurer mest på er hvordan er sånn kladdæis av en klokke ser ut på de hyssingene han har stikkende ut av overkroppen...
Det var jo ikke noe hyggelig sagt? Hva om Gaute er medlem her inne?
Såpass takhøyde tenker jeg det må være her inne, det har blitt utdelt langt drøyere karakteristikker her inne uten at noen har sett seg nødt til å være elevpatrulje før.
Tror du kan ta det helt med ro, ingen her inne hadde formulert en salgsannonse på den måten med fullt navn. Hvis du ble fornærmet på ordentlig av hyssingvitsen ber jeg om forlatelseDet var jo ikke noe hyggelig sagt? Hva om Gaute er medlem her inne?
Jeg oppfatter at den den omtalte vitsen min ble oppfattet noe taktløs og det tar jeg til meg. Det var ikke min intensjon å være noen mobber eller harselere med andres fysikk. Det beklager jeg. @Jon Henrik må gjerne slette innlegget hvis det blir vurdert til å være over grensen.
Og igjen, jeg beklager hvis noen ble fornærmet, det var bare en dårlig vits fra en som var litt for triggerhappy i gjerningsøyeblikket.
Forundringspakke dette. Lukk øynene mens du betaler og så er det bare å glede seg til du mottar smikke/klokk/armebond eller det nye badet ditt i gullEhhh que?
Vis vedlegg 215531
Nye tider gitt..Vis vedlegg 215656
Den annonsen er jo helt rar. Ca 2 bilder av klokken, 100 av bruksanvisning, clasp, hangtag og andre ting.