D
Deleted member 15277
Guest
https://www.finn.no/195090480 tror noen er ganske optimistiske på prisen her
Prisen er kanskje optimistisk ja, men jeg må si at jeg likte de rødlakkerte tærnehttps://www.finn.no/195090480 tror noen er ganske optimistiske på prisen her
Kun hvis du har posen fra Bjerke. Hvis ikke blir det 7.5%.Vis vedlegg 217487
TUDOR BLACK BAY 41 M79540-0006 (Kjøpt hos Bjerke i sept) NY / Ubrukt | FINN torget
Ny M79540-0006 Tudor Black bay 41 selges. Kjøpt september 2020 - unboxet. Kun brukt for å justere lenke Venteliste hos AD Forventet verdiøkning per år er 10% Komplett Inkludert AD pose og diverse AD kvitteringer. Selges grunnet kjøp av annen klokke 5 år garanti. Kan ses/hentes i oslo. Kan...www.finn.no
10% verdiøkning der ja..
Mulig dette faktisk er et gullkorn.
Men, jeg tror selger vet mer om klokken han selger enn det framstilles i teksten.
En novice ville vel ikke tall bilder av alle vinklene?
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=194966088
Mulig dette faktisk er et gullkorn.
Men, jeg tror selger vet mer om klokken han selger enn det framstilles i teksten.
En novice ville vel ikke tall bilder av alle vinklene?
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=194966088
Ble solgt for 60K i følge selger......Tror «lureriet» her består i at selger vet temmelig nøyaktig hva han kan få for uret, men ønsker å tiltrekke seg interesse ved å late som det motsatte
Den var fin. Liker at eneste salgspitchen er at den har solid «sveitsisk» safirglass.MEKTIGE VERSACE PALAZZO EMPIRE GOLD WATCH
VERSACE PALAZZO EMPIRE GOLD WATCH Fremstår som ny da jeg har 2 stk og heller bruker den sorte. Solid sveitsisk safir glass som holder seg ripefri. Medfølger: * PALAZZO EMPIRE GULL KLOKKE * Original Eske * Original Boks * Sertifiserings Bevis * KVITTERING NB: Kan MULIGENS byttes mot Gucci, Louis...www.finn.no
Her er det ikke bare ett gullkorn
Personlig likte jeg byttehandel mot Rolex best.
Du tok meg i forkjøpet @Qwestern så den akkurat selv!Den var fin. Liker at eneste salgspitchen er at den har solid «sveitsisk» safirglass.
Vis vedlegg 218420
Personling hadde jeg kuttet bildeteksten noe og til: Dont buy it
Hei du! Nå er den ferdig, har laga en tråd på som heter «vintage samlere... ikke se her! Overhalt Rolex 1680 submariner» under Rolex tråden. Håper du liker resultatet- E.Så lenge boett og baklokk er 100% originalt Rolex så er det jo liv laga. Husk å vis oss
resultatet når den er ferdig
Ikke vet jeg. Men å livnære seg på å selge bokser er jo en vei å gå.Hva er greia her? Fake bokser? Eller noen som virkelig har tatt seg en runde blant sivilister og kjøpt opp tilbehør?
Halla, er mine esker! Og ja, de er 100% ekte . Årsaken til at jeg bombarderte finn med Rolex esker i dag er ganske enkel. Var på et amerikansk klokkeforum og så etter tre esker til klokkene mine. Etter en stund fant jeg en selger som solgte dem jeg lette etter. En lang samtale senere sa han at han hadde mange flere og at jeg kunne få dem til en god pris. På tidspunktet virket det som en god ide og tenkte egentlig ikke så mye over det, og sa ja til tilbudet. En dyr mva regning senere så sitter jeg her med mine flotte unødvendige esker . Må innrømme at dette ikke var årets smarteste kjøp, men jaja får vell bare kjøpe klokkene nå for å fylle dem. Så hvis dere trenger Rolex esker er jeg "your guy". Ps. Ønsker å bli kvitt dem fort slik at jeg ikke trenger å få mer kjeft av kona så prisen er veldig fleksibel
Ser for meg situasjonen i heimen.Halla, er mine esker! Og ja, de er 100% ekte . Årsaken til at jeg bombarderte finn med Rolex esker i dag er ganske enkel. Var på et amerikansk klokkeforum og så etter tre esker til klokkene mine. Etter en stund fant jeg en selger som solgte dem jeg lette etter. En lang samtale senere sa han at han hadde mange flere og at jeg kunne få dem til en god pris. På tidspunktet virket det som en god ide og tenkte egentlig ikke så mye over det, og sa ja til tilbudet. En dyr mva regning senere så sitter jeg her med mine flotte unødvendige esker . Må innrømme at dette ikke var årets smarteste kjøp, men jaja får vell bare kjøpe klokkene nå for å fylle dem. Så hvis dere trenger Rolex esker er jeg "your guy". Ps. Ønsker å bli kvitt dem fort slik at jeg ikke trenger å få mer kjeft av kona så prisen er veldig fleksibel