Med egen tråd?Han er på TRF enda, får sende han en PM der og høre
Med egen tråd?Han er på TRF enda, får sende han en PM der og høre
Kjenner ikke årsaken, men jeg synes at når en tråd blir redigert av en moderator også stengt så burde det i det minste bli gitt en årsak. Var det fake?
Brukerkonto merket "deleted member" er brukere som selv har ønsket sletting. Hver og en kan selv vurdere hvorfor...
Ja det blir noe helt annet, da har jeg misforstått og trodd at det var moderator som slettet det og ikke etter ønske fra brukeren selv.
Utestengte brukere har inntakt brukernavn med gjennomstreking (og noen ganger skiltet "UTESTENGT" de gangene vi husker på det)
Det som nesten er mer oppsiktsvekkende er at 4 stykker har lagt den til som favoritt.
Regner med at det er Nysgjerrige Nils og de tre røverneDet som nesten er mer oppsiktsvekkende er at 4 stykker har lagt den til som favoritt.
Den passet nok ikke på hånden eller så har han en "grail" i sikteNår du får dårlig samvittighet av å ha kjøpt for dyr klokke. Da er det bare å selge videre med et ydmykt pristillegg på 10k , and sleep like a baby #saintVis vedlegg 219885
Jeg har faktisk aldri prøvd kukireim før, har dere?
Helt enormt! Kunne aldri falt meg inn å google om noe faktisk heter kukireimJA
Fra en tidligere post:
I 1998 samarbeidet tidligere urmaker Petlund (Jessheim) med Slovenske Kuki om en serie reimer laget av steinbit skinn. Det ble også laget reimer i elgskinn. Solgt som suvenirer.
Myke og behagelige reimer i flere farger. Grå er naturfargen.
https://www.kuki.si/history/
Når du får dårlig samvittighet av å ha kjøpt for dyr klokke. Da er det bare å selge videre med et ydmykt pristillegg på 10k , and sleep like a baby #saintVis vedlegg 219885