Gullkorn fra Finn.no

Er ikke dette mer enn overoptimistisk? Det har jo nylig vært diskutert prissetting av 2 tilsvarende her inne, som etter mitt skjønn så bedre ut og som ble solgt for 80-90K:
Vis vedlegg 68713
Er vel ikke første gang selger priser seg høyt. Sist ble det konkludert med at alle står fritt til å sette ønsket pris, så får vi jo spise popcorn mens vi venter på markedsreaksjonen:)

Sykelig fyr med svartnummer på Finn.no:

Gullnummer 988 44 000 selges. Tlf nr har kun vært i bruk innad i familien, så her slipper du innkommende samtaler fra folk du ikke kjenner som vil ha tak i tidligere eier.

Nummeret er heller ikke listeført tidligere, og er pr i dag et Telia/Netcom kontantkort registrert på selger. Nr kan også flyttes vederlagsfritt til valgfri operatør..

En sjelden mulighet for firma som ønsker et enkelt telefonnummer som alle husker, eller andre med dette behovet. Kun seriøse henvendelser ønskes. Fornuftige bud vurderes.
Prisklasse rundt 100 000,- Kontant oppgjør eller via bank. Du bestemmer ;) kan alternativt også byttes i Rolex, Breitling, evt annen klokke eller gullsmykke..

Det er vel her den hører hjemme pt.

20171204_210707.png

Kanskje under "dagens kjøpetips" i 2030-2035 eller noe sånt...

Edit: så nå at den er NOS - løp og kjøp!

• Liker
Reaksjoner: havarduf
Jeg liker den passivt aggressive tonen i annonsen. Du bare vet at denne fyren blir en drøm å hanskes med når klokka kommer og noe mangler.
Tenkte akkurat det samme. Her er en kar som virkelig innbyr til en varm og trivelig handel, not.

• Liker
Reaksjoner: Lilac

Slår til. Sier jeg vil bare ha den hvis den er kjøpt ny i Mo i Rana.
Kanskje det sitter en dårlig markedsført fyr der med skapet fullt av spikerstål som lurer på hvorfor ingen kommer innom butikken hans.

Eventuelt skal jeg prøve kjøpe den i bitcoin, for så å si at mine bitcoins kommer som råtekst?

En optimist: 116610ln til 128000,- i Mo i Rana. Den er ut nå. Vet ikke hvorfor. Hmm.