Gullkorn fra Finn.no

Håper vedkommende ønsker å stå frem her siden han fronter at han er TS fyr. Fins jo en million av disse her til lands. Må være det dummeste jeg har sett til nå...

D516AD7B-A489-4082-9022-8ACCF38FC6F1.png

3EBBB7E3-C750-480B-83FC-9FDC6981A1DD.png

Reagerte på denne selv. Ikke misforstå, jeg selger gjerne til markedspris, men dette er tullepris..
Veldig spent på hvilke AD som har stoppet venteliste på LV. Ingen av de jeg har snakket med den siste tiden hvertfall.

Håper vedkommende ønsker å stå frem her siden han fronter at han er TS fyr. Fins jo en million av disse her til lands. Må være det dummeste jeg har sett til nå...

Vis vedlegg 73781
Vis vedlegg 73782

Reagerte på denne selv. Ikke misforstå, jeg selger gjerne til markedspris, men dette er tullepris..
Veldig spent på hvilke AD som har stoppet venteliste på LV. Ingen av de jeg har snakket med den siste tiden hvertfall.
NM i spekulasjon og ikke akkurat noe klokkeglede her i gården... Tydeligvis gode «invisitiringir» som gjelder. Signing out!

Folk må få lov til å selge til hvilken pris de vil, IMO.
Og gjerne bruke de argumentene de vil så lenge de er sanne. Usannheter og uvitenhet er kun til irritasjon. Ultimo september 2017 bestilte jeg en Hulk og medio desember 2017 var den i butikk. Norsk anerkjent AD.

Representerer denne annonsen en entusiast? Nei.

Og gjerne bruke de argumentene de vil så lenge de er sanne. Usannheter og uvitenhet er kun til irritasjon. Ultimo september 2017 bestilte jeg en Hulk og medio desember 2017 var den i butikk. Norsk anerkjent AD.

Er vel ingen som selger under markedspris, men når en prøver å tyne ut ekstra kroner i et allerede latterlig marked, blir det bare for dumt. Ikke alle som er like oppdaterte på klokkepriser, så denne personen kan i verste fall lure en stakkar for noen ekstra kroner kontra hva han burde betalt. 99k for en hulk er IKKE dagens markedspris. Når en i tillegg bruker TS som referansepunkt for å skape trygghet, setter det alle oss andre i et dårlig lys.

Først, fikk jeg hakeslepp på denne 99 000Kr Sub´ns "tullepris".
Men nå tenker jeg, hvorfor ikke?
Da kan jeg selge en lignende 116610LV for 155 000Kr altså en god "dildopris" kjøperen skal huske lenger.
Not.
chin.jpg

Ser nå det ble lagt en 2016 116610LN for 80k på finn. Det verste er at jo flere som følger etter å legger ut til disse prisene, jo raskere blir standarden satt for et nytt prisnivå.

På TRF skal det etter en kjapp gjennomgang godt gjøres å finne Hulk til under $10k nå. Norge følger naturligvis etter.

Tillegg: At bruktprisene på de mest populære sportsmodellene passerer nypris i så stor skala som det ser ut som, er helt sinnsykt.

Redigert:

Jeg bestilte i April 2017, fortsatt ikke fått.

Ikke bare Hulk, men Batman, Polar og Sky-Dweller og. Polaren kom i September.

Det artige er at denne klokken kan fåes på bukta for 1.267 kroner - for de som virkelig har for mye penger. Av en eller annen grunn har Invicta oppgitt MSRP på 3995USD - men et par søk videre på andre nettsider, tilsier at Invicta glemte et komma.....Impressive! Denne lekre kreasjonen har intet spesielt å skilte med, forruten en kinesisk klonet Seiko 6R20. Ikke vanskelig å vite hvilket alternativ man skulle gå for.

" Klokke og lenke er nypolert og fremstår som tilnærmet ny. "
Joda. Til og med de flatene som originalt er børstet har han klart å gnukke blanke. Må jo øke verdien vesentlig...