Gullkorn fra Finn.no

56F80311-35DE-40BF-9813-C6C4E12DB030.png

Noen som trenger ny lenke?

Den kofferten der er fortsatt tilgjengelig på nett, og den koster 29 000. Det er uansett for dyrt spør du meg. En kollega kjøpte en klassisk Rimowa fordi noen sa den skulle tåle alt. Sist vi reiste sammen, punkterte den i bagasjeuthentingen på Gardermoen (det var ikke plass til mere håndbagasje, så vi som sjekka inn sist måtte også sjekke inn håndbagasjen). For ikke å snakke om hjula som gikk i stykker støtt og stadig.

Jeg synes jeg den plaine ser en million ganger kulere ut, uten DIOR-mønster, og den koster "bare" 9300.

Altså. Har Orient. Vil bytte til ... Rolex? Breitling?

Disse er sikkert ekstra spesielle siden de er avbildet mens de sitter is safen...

• Haha
Reaksjoner: Frabr
veldig norsk også:p

«herre armbåndsur, grønn urskive med påførte timemarkører, dato klokken 03:00, en 18 k gult gull toveis roterbar 24 timers ramme med en svart keramisk rammeinnsats, en 18 k gul Østersarmbånd i gull med et 18 k gult gull østerslås-utløserspenn»

veldig norsk også:p

«herre armbåndsur, grønn urskive med påførte timemarkører, dato klokken 03:00, en 18 k gult gull toveis roterbar 24 timers ramme med en svart keramisk rammeinnsats, en 18 k gul Østersarmbånd i gull med et 18 k gult gull østerslås-utløserspenn»

.....og leveres med feil sertifikat/bok(n)
1616753914475.png

Velg denne så unngår du et bomkjøp

• Haha
Reaksjoner: reldor og Klokkegutt
Ikke en klokke, med fy flate for en skatt. Og bare 680,-. Bargain.
Vis vedlegg 242141

Dere kan le nå, men om 10 år så går ALLE med slike. Lurer på om jeg skal være føre var og legge inn et godt bud ;)

Mistenkelig klokke og mye rart garnityr her vel..:rolleyes: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=213086263

Galleribilde
(11/12)

klokke
Til salgs
118 000 kr
Rolex Datejust 41mm. Brukt kun en gang under en viktig anledning. Uret leveres i original innerboks, ytterboks, med stemplet og signert garantikort, tillegg til bruksanvisning og kvitteringer. Når det gjelder pris, så er dette en minstepris som uret blir solgt for. Ved ønske om visning, trenger jeg tid til å hente uret fra min andre adresse. Uret kan hentes i Oslo like ved sentrum etter næmere avtale. Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på eller mer informasjon! Jeg er litt gammeldags, så jeg ønsker helst betaling med kontanter

TilstandNy
Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur

Dronningens gate, 0154 Oslo