Er stygt redd for at den gikk rett i de klamme fingrene til en finnvistor.
Ganske sikker på at det var svindel. Selger står oppført i Lillehammer, men sier varen er i Kr.sand. Sier på melding at den er kjøpt hos Askeland, mens Bjerke er nevnt i annonsen. Ba om bilder av den faktiske klokken, skulle få det, men ble aldri sendt noe.
Hva er dette?
Ser ut til at Tudor-hypen begynner å dø ut.For to mnd siden 59K for denne Daytona-killeren - nå TIL NYPRISVis vedlegg 256576
Ja, det har det vært.Har det vært noen hype?
Tudor lager gode klokker som er etterspurt.
.Har det vært noen hype?
Tudor lager gode klokker som er etterspurt.
Nei, der tror jeg du tar feil.
Eller det vil si: jeg synes ikke det har vært noen Tudor hype.
Du skal selvfølgelig få lov til å mene det du vil.
Hypen ligger vel i at at "alle" skulle tjene noen lapper på 58, chrono og gmt.
Flotte klokker, men når folk oppdaget at de ikke var så vanskelig å få tak i så var det ikke lenger så interessant å betale mer enn nypris.
My point exactly.Ingen tvil om at det har vært Tudor-hype. Se på 925 - "den bærer ikke helt riktig" nå som alle forstår at man ikke tjener penger på de.
@Ban og @Johnsigans; «alle»??
Jeg tror 99% av de som kjøper Tudor (og andre merker) gjør det for eget brukt.
Blant «alle» kjøpere er kun et minimalt fåtall invistorer, men det er klart de er synlige med 2-3 annonser på Finn. De 997 andre som har kjøpt for å beholde klokkene selv annonserer det ikke på Finn.
Og for noen så kan det faktisk være de ikke passer. Har selv kjøpt en klokke fra utlandet jeg ikke hadde mulighet til å teste her hjemme, og som jeg overhode fikk til å bære behagelig.
Mener fortsatt ikke det var noe som minner om hype, men hei - det er min mening.
Hypen ligger vel i at at "alle" skulle tjene noen lapper på 58, chrono og gmt.
Flotte klokker, men når folk oppdaget at de ikke var så vanskelig å få tak i så var det ikke lenger så interessant å betale mer enn nypris.