S
Det meste i denne tråden bør tas med en klype salt@Ban og @Johnsigans; «alle»??
Jeg tror 99% av de som kjøper Tudor (og andre merker) gjør det for eget brukt.
Blant «alle» kjøpere er kun et minimalt fåtall invistorer, men det er klart de er synlige med 2-3 annonser på Finn. De 997 andre som har kjøpt for å beholde klokkene selv annonserer det ikke på Finn.
Og for noen så kan det faktisk være de ikke passer. Har selv kjøpt en klokke fra utlandet jeg ikke hadde mulighet til å teste her hjemme, og som jeg overhode fikk til å bære behagelig.
Mener fortsatt ikke det var noe som minner om hype, men hei - det er min mening.
Håper nevnte urmaker følger med og sier pent at uret går videre til nestemann på listen.Vis vedlegg 256942
Skulle ikke vært lov…
Burde ikke være vanskelig for nevnte AD å stanse dette salget (dersom de ønsker).Håper nevnte urmaker følger med og sier pent at uret går videre til nestemann på listen.
Mye bedre å søke telefonnummer på Vipps Mange skjulte nummer som en kan finne der om en lurer på snåle finn.no henvendelserBurde ikke være vanskelig for nevnte AD å stanse dette salget (dersom de ønsker).
Telefonnummer ligger åpent i annonsen - så et raskt 1881 søk bør sette en stopper for dette…
Men som sagt; dersom de ønsker… Kan jo være en god, gammel og viktig kunde…
umulig å endre/takke nei ila. de 2 årene!Hater når jeg bestiller feil klokke!
Vis vedlegg 257019
Mye bedre å søke telefonnummer på Vipps Mange skjulte nummer som en kan finne der om en lurer på snåle finn.no henvendelser